Despre echipa noastraSuntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau locuri de provenienta face cu atat mai frumos tot spatiul social pe care il ofera, astazi, un job la BCR. Cautam un coleg / o colega care sa asigure suport colegilor din departamentul de Restructurare Corporate in gestionarea clientilor externi si a tranzatiilor privind produsele de activ si pasiv ale clientilor din portofoliuCum vei contribui Oferi suport colegilor in procesul de transfer a clientilor in/din administrare normala si in procesul de intocmire a aplicatiilor de credit, in ceea ce priveste solicitarea avizelor de legalitate/ rapoartelor de evaluare a garantiilor si identificarea posibilitatilor tehnice de implementare a tranzactiilor in sistem; Informeazi managerii restructurare corporate cu privire la documentele necesare pentru implementarea tranzactiilor de restructurare/prelungire/revizie anuala aprobate, pregatesti pachetul complet si il transmiti catre directia responsabila pentru verificarea conditiilor precedente; Initiezi solicitari privind tragerile de credit din plafoanele aprobate si efectuezi activitati specifice legate de emiterea/modificarea scrisorilor de garantie; Colectezi documentele solicitate in cadrul procesului de monitorizare si le transmiti catre directia responsabila cu verificarea indeplinirii conditiilor; Contactezi clientul in legatura cu anumite solicitari recurente, precum prezentarea situatiilor financiare/a altor documente care fac obiectul monitorizarii sau in legatura cu situatii punctuale privind procesarea anumitor tranzactii/operatiuni; Coordonezi procesul de semnare a documentelor contractuale impreuna cu managerul de restructurare; Verifici documentatia din dosarul juridic al clientului, transmiti instructiuni de deschidere/actualizare de client si produse aferente; Transmiti catre arhivare documentele aferente creditelor in derulare si a creditelor inchise. Ce te va ajuta sa ai succes Studii superioare; Experienta minima de 2 ani in activitate, din care 1 an in institutii financiar-bancare-corporate; Cunostinte privind activitatea de corporate banking si managementul riscului; Cunoasterea tehnicilor de control si monitorizare; Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Abilitati excelente de analiza, atentie la detalii, organizare, structurare; Limba engleza nivel mediu si cunostinte IT de utilizare sisteme informatice specifice (mail, Teams, Word, Excell etc). Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est; Un program de lucru flexibil si work from home; Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti; Asigurare medicala privata; Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala; Zile libere platite pentru evenimente neasteptate; Zi libera de ziua ta de nastere; Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata; Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.
Account Manager_Dep.Restructurare Corporate in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat