Achizitor Produse Regionale in Bucuresti

Principalele tale responsabilități:Dezvoltarea permanentă a gamei de produse gestionate (listare și blocare), fiind la curent cu produsele nou apărute în piață și asigurând existența acestora în magazine;Urmărirea permanentă a stocurilor și pierderilor din fiecare magazin, cu scopul de a rezolva situațiile în care stocurile nu sunt corespunzătoare, și propunerea de planuri de acțiune concrete cu scopul de a optimiza stocurile și pierderile;Estimarea cantităților de vânzare pentru produsele în promoție, astfel încât să asiguri un stoc optim de marfă atât în timpul cât și după terminarea promoțiilor;Validarea diferențelor de preț apărute pe facturile de marfă, cu scopul de a asigura corectitudinea acestora. Profilul pe care îl căutăm:Experiență în utilizarea pachetului MS Office (Excel, Power Point);Persoană responsabilă și organizată;Bune capacități de analiză și atenție la detalii;Detii abilitati de relationare si comunicare;Experienta in comert. Ceea ce oferim:Tichete de masă;Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;Primă de vacanță si de fidelitate;Asigurare de sănătate și de viață;Ajutor pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, etc.);Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie. La Carrefour, încurajăm femeile, persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate, care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competențe și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții!Și tu poți face parte din echipa noastră!Aplică și vino în echipa Carrefour!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!