Administrator Aplicatii – Monitoring & Scripting in Bucuresti

Administrator Aplicatii – Monitoring & Scripting Bucuresti, Romania Permanent contract IT (Information Technology) Aplica Misiune Gestionarea implementarii in mediul de productie a aplicatilor bancare (sau a unei linii de bussines) Asigurarea suportului de nivel 2 pentru aplicatii si sistemele informatice conexe Profil Experienta si Cunostinte: • Minim 1 an experienta in instalare, configurare, administrare, si monitorizare de aplicatii specifice unor linii de bussines (aplicatiile informatice specifice domeniului financiar-bancar constituie un avantaj); se exclud aplicatiile de infrastructura cu specific tehnic,cum ar fi unelte de administrare masini virtuale, storage, AD, antivirus, echipamente de retea etc) • Cunostinte avansate de scripting (python,bash,powershell, batch,etc) • Experienta in administrarea de tool-uri de monitorizare servere si aplicatii (cum ar fi CheckMK, Graphana, Kibana,Prometheus, Oracle Grid, etc ) • Cunostinte generale cu sisteme de operare de tip Unix (Linux, IBM AIX), Microsoft Windows; • Cunostinte generale cu baze de date, in principal cu Microsoft SQL Server si Oracle ( secundar si/sau PostgreSQL, MySQL) • Cunostinte generale cu middleware in principal cu IBM WebSphere si cu Oracle Weblogic ( secundar si/sau Tomcat, Jboss, Informatica PowerCenter, IBM MQ; cunostinte in a instala si in a depana applicatii ce folosesc in arhitectura lor software aceste sisteme) • Cunostinte generale de arhitecturi software si elemente de infrastructura hardware • Cunostinte generale in solutii de containerizare/orchestrare: Docker, Openshift • Cunostinte generale de solutii de virtualizare (VMWare, Hyper-V) • Cunostinte generale networking • Cunostinte generale ale metodologie ITIL cu focus pe procesele de change management, incident si problem managementProfil:• Studii superioare de profil (absolvent studii tehnice sau de specialitate IT) • Limbi straine: Engleza – avansat ; cunoasterea limbii Franceze reprezinta un avantaj • Adaptabilitate si disponibilitate • Initiativa si proactivitate, analiza si evaluarea informatiilor, capacitatea de a gasi solutii optime • Abilitati de comunicare, hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor • Spririt de echipa • Asimilare rapida de cunostinte Descriere Activitatea tine de Centrul Tehnic (Infrastructura), iar aceasta se desfasoara in totalitate remote in prezent si cautam colegi din Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Brasov, Timisoara, Craiova, Arad, Galati, Oradea, Ploiesti, Pitesti, Suceava, Targu Mures, Sibiu. In viitor, cand vom putea reveni in siguranta la birou, vom aplica un sistem de lucru hibrid pentru oricare dintre aceste locatii. We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Reference: 21000XD1 Entity: BRD Starting date: immediate Publication date: 2022/04/12 Aplica Share

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!