Administrator Aplicatii Permanent contract|Bucuresti|IT (Information Technology) Administrator Aplicatii Bucuresti, Romania Permanent contract IT (Information Technology) Misiune Minim 2 ani experienta in: instalare, depanare,configurare, administrare si monitorizare de aplicatii specifice unor linii de bussines fie ca aplicatii “custom” sau ca solutii globale, in domeniile respective; aplicatii informatice specifice domeniului financiar-bancar constituie un avantaj; nu consideram experienta relevanta administrarea aplicatiilor de infrastrucutra,cum ar fi unelte de administrare masini virtuale, baze de date, storage, ActiveDirectory, AntiVirus, echipamente de ; gestiunea ciclului de viata in mediul de productie a unor aplicatii de bussines ( ex. retail, aplicatia de vanzari); de la prima instalare, la versionare, la evaluarea vulnerabilitatilor tehnologiei ei, construirea monitorizarii si pana la decomisionare. depanarea si asigurarea suportului de nivel 2 pentru sisteme informatice conexe de care depind aceste aplicatii ( API-uri, cozi de mesaje, mecanisme de Minim 3 ani: Experienta in lucru cu sisteme de operare de tip Unix (Linux, IBM AIX), Microsoft Windows; Experienta in lucru cu baze de date relationale, in principal cu Microsoft SQL Server si Oracle. Experienta in lucru cu middleware in principal cu IBM WebSphere si Oracle Weblogic (secundar si/sau Tomcat, Jboss, Informatica PowerCenter, IBM BPM/BAW, IBM MQ; cunostinte in a instala si in a depana applicatii ce folosesc in arhitectura lor software aceste sisteme). Experienta cu un sistem de management al containerelor (OpenShift/Kubernetes) constituie un avantaj. Constituie un avantaj: Cunostinte generale de programare (ex: python, powershell) sau cunostinte generale de scripting (ex: bash, kbash, batch); Cunostinte generale de arhitecturi software si elemente de infrastructura hardware ; Cunostinte generale in solutii de containerizare/orchestrare: Docker, Openshift , Kubernetes ; Cunostinte generale networking; Cunostinte generale in utilizarea tool-urilor de monitorizare servere si aplicatii (cum ar fi CheckMK, Graphana, Kibana, Oracle Grid, etc); Cunostinte generale ale metodologie ITIL cu focus pe procesele de change management, incident si problem management. Profil Studiile superioare de profil constituie un avantaj (absolvent cu studii de specialitate in IT: Institutul Politehnic – Automatica si Calculatoare, Electronica, Academia de Studii Economice- Facultatea de Statistica, Cibernetica si Informatica Economica; Facultatea de Matematica-Informatica sau echivalente); Engleza - avansat Adaptabilitate si disponibilitate in situatii de urgenta; Initiativa si proactivitate; Autodidaxie ridicata; Abilitati de comunicare, hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor; Spirit de echipa; Asimilare rapida de cunostinte Descriere Administrator Aplicatii We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Reference: 23000C7E Entity: BRD Starting date: 2023/06/12 Publication date: 2023/04/10 Share Administrator Aplicatii
Administrator AplicatiiPermanent contractBucuresti, Romania in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat