Administrator Operatiuni Curente in Bucuresti

Administrator Operatiuni Curente Retail & online banking Fixed term contract Bucuresti, Bucuresti, Romania Reference 24000Q24 Start date 2024/11/11 Publication date 2024/11/07 Misiune Rolul este in cadrul Agentiei Rahova.Responsabilitati principale: Realizeaza vanzarea si promovarea produselor, corespunzator nevoilor clientilor si urmarind indeplinirea obiectivelor personale; ofera informatii generale despre produsele de creditare/ ofertele promotionale. Genereaza lead-uri catre managerii de clientela; Inregistreaza in aplicatiile informatice produsele comercializate sau transmite instructiuni pentru inregistrarea acestora; Creaza premisele pentru a fideliza clientii prin oferirea de produse si servicii la standarde de calitate ridicata; Participa la actiunile comerciale organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti; Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (lei si valuta) ordonate de clienti/ reprezentanti ai clientilor, inclusiv operatiunile initiate de Managerii Clientela (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.); Asigura actualizarea datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor Retail pentru care efectueaza operatiuni bancare. Indruma clientela comerciala catre Managerii Clientela sau Responsabilii/ Directorii de Agentie in vederea actualizarii datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor; Asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite pentru prelucrare: instrumente de credit/ debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare/ cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc.; Verifica documentele aferente tuturor operatiunilor realizate, autenticitatea numerarului manipulat si incadrarea operatiunilor ordonate de clienti in limitele de disponibilitate; Elibereaza extrase de cont la cerere; Efectueaza operatiunile aferente produselor de economisire destinate clientelei Retail si Corporate; Gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri; Efectueaza operatiunile solicitate de clienti privind cecurile de calatorie; Asigura gestiunea numerarului automatelor bancare si inregistreaza operatiunile aferente in aplicatiile informatice, conform instructiunilor specifice; Asigura gestiunea numerarului la nivelul unitatii: realizeaza alimentarile si preluarea numerarului celorlalti operatori din unitate atat in aplicatiile informatice, cat si fizic prin supravegerea transferului de numerar din cheson in tezaur/ casa de fier si invers; realizeaza estimari ale necesarului de numerar si respecta instructiunile de alimentare si remitere in relatie cu Sucursala/ Grup/ TGN; realizeaza intocmirea si arhivarea electronica/ letric a documentelor specifice operatiunilor de deschidere/ inchidere de zi; Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar; Asigura operatiunile aferente deservirii clientilor ce detin contracte de casete de valori, verifica identitatea acestora si ii acompaniaza in locurile special amenajate pentru accesarea casetelor si cutiilor de valori; Solicita supervizarea operatiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare; Realizeaza autocontrolul operatiunilor efectuate, verificand jurnalul de operatiuni; Asigura interventiile din responsabilitatea lor (nivel 1) la automatele bancare; Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza; Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism; Cunoaste Normele si Instructiunile specifice clientelei retail si comerciala si aplicarea corecta a acestora; Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate; Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar); Aplica „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si personalului auxiliar si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere); Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate. Vei obtine certificarea obligatorie MIFID Profil Studii si Experienta: Studii medii sau superioare; Cunostinte economice generale; Cunostinte bancare generale; Operare calculator; Operare numerar. Profilul candidatului: Orientare spre client; Orientare spre rezultate; Atentie la detalii; Cooperare; Cunoasterea limbii engleze; Abilitati de vanzare si persuasiune. Evoluţie Te bucuri de un pachet de beneficii complex al unuia din cei mai buni angajatori: Mod de lucru hibrid si program flexibil Un mediu de lucru multinational si multicultural cu oportunitati de dezvoltare Colaborare intr-un mediu profesionist, cu o echipa de specialisti care lucreaza cu tehnologii foarte noi Pachet de beneficii competitiv: tichete de masa in valoare de 40 de lei, prima anuala de un salariu de baza, bonus de performanta, prime de sarbatori, conditii bancare preferentiale, contributie la pilonul 3 de pensii, programe de dezvoltare profesionala si personala, abonament medical in sistemul privat de sanatate, discounturi la diversi parteneri si multe altele Descriere BRD se angajeaza sa promoveze diversitatea, echitatea si incluziunea. Suntem mandri sa oferim un mediu de lucru unde diversitatea de medii, culturi, idei si experiente stimuleaza inovatia si creativitatea. Indiferent de identitate, candidatura si competentele tale vor fi analizate in mod obiectiv si echitabil. BRD este un angajator cu sanse egale, oferind oportunitati de cariera candidatilor si angajatilor, indiferent de gen, varsta, orientare sexuala, dizabilitati, religie, sau orice alta caracteristica individuala. Diversity and Inclusion We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Share Administrator Operatiuni Curente Fixed term contract Bucuresti, Bucuresti, Romania Titre Similar jobs Titre Jobs & contracts

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!