Descrierea locului de muncăPentru departamentul nostru de Relatii Clienti, cautam un Agent Call Center, care sa fie un ambasador JYSK pentru clientii nostri si care sa fie primul contact al clientilor pe toate canalele de comunicare pe care le folosim.Ca Agent Call Center …TU esti orientat catre clienti si esti capabil sa asculti si sa identifici nevoile clientilorITI place sa comuniciTU ai un nivel ridicat de empatieTe vezi in acest rol de Agent Call center? Atunci TU esti persoana pe care o cautam! CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati de dezvoltare prin trainingUn program de inductie prin care sa ai parte de cel mai bun start in cariera la JYSK Un salariu competitiv Activitate la sediul nostru care se afla in centrul orasului, aproape de metrouSisteme si instrumente specifice digitale (intranet, sistem de reclamatii online, baza de date cu clienti)Sansa de a concura, de a castiga si de a sarbatori performantele excelente20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars LarsenTichete de masa, tichete de vacanta acordate in functie de vechime, asigurare medicala, bonus aniversar, petrecere anuala pentru toti angajatii, teambuilding, zi libera de ziua taZile de concediu in plus: dupa 3 ani - 23 zile, dupa 5 ani - 25 de zile, dupa 7 ani - 27 de zileCE VEI FACE LA NOUL TAU JOBTu esti primul contact pentru clientii nostri. In departamentul de Relatii Clienti de la JYSK activitatea noastra principala este aceea de a ne ocupa de cerintele clientilor pe care le primim prin diferite canale de comunicare, de a rezolva problemele acestora si de a le preveni in viitor. Te ocupi de reclamatiile sau de cerintele clientilor prin telefon, e-mail, chat sau pe social mediaAjuti la cresterea vanzarilor prin identificarea nevoilor clientilor atunci cand discuti cu acestiaEsti parte dintr-o echipa orientata spre rezultate care lucreaza intr-un mediu dinamic si care se adapteaza in situatii dificileAi control asupra activitatii tale si vei gasi solutii pentru clienti intr-un mod profesionist, pozitiv si competentLucrezi intr-un mediu placut alaturi de colegii tai si ai ocazia sa colaborezi cu acestia astfel incat sa depasiti asteptarile clientilor Oferi informatii despre activitatea companiei tuturor celor care au nevoieCE CAUTAM LA TINEEmpatie, iti place sa asculti activ si sa le oferi suport clientilorEsti profesionist si deschis sa comuniciIntelegi nevoile clientilor si oferi solutii in functie de acesteaIti place sa lucrezi in echipa si iti doresti sa fii intr-un mediu distractiv si dinamic unde cunostintele si informatiile sunt impartasiteIntelegi importanta rezolvarii la timp a unor probleme pe care clientii le pot avea deoarece acestia sunt pe primul locIti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor cat si in privinta programului de lucru; vei lucra in ture (de obicei intre orele 09:00 - 17:30 sau 11:00 - 19:30 si in weekendSa scrii si sa vorbesti perfect limba romana; Engleza este un avantaj extraordinar pentru dezvoltarea carierei la nivel international si pentru a comunica cu ai tai colegi din toata companiaCunostinte de baza in tehnologie – stii sa folosesti un computer, esti rapid si scrii corect la tastatura, nu ai nicio problema in a invata noi programe sau a citi si intelege ghiduri si proceduriESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania: Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de recrutare pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon cu care ai aplicat.Informații suplimentareDESPRE NOICredem ca angajatii nostri sunt cheia succesului nostru, pornind de la un magazin in 1979 la peste de magazine in intreaga lume in prezent. In Romania ne dorim sa ajungem la 200 de magazine in toata tara. De aceea, ne straduim sa oferim dezvoltare si posibilitati de crestere in cadrul JYSK si, de asemenea, ne mandrim sa rasplatim angajamentul si efortul angajatilor nostri. Cele trei valori fundamentale ale noastre JYSK – bun comerciant, bun coleg si spirit corporatist – exprima comportamentul si atitudinea la care ne asteptam unul de la celalalt. Avem incredere unul in altul si credem in delegare si libertate cu responsabilitate.JYSK accepta pe toata lumea, indiferent de varsta, identitate de gen, rasa, orientare sexuala, etnie si experienta. Impreuna, ne asiguram ca avem o cultura incluziva care incurajeaza, sprijina si celebreaza vocile diverse ale angajatilor nostri. Pentru ca mai multe talente si personalitati unice ne ajuta sa formam o echipa mai puternica.Pentru mai multe informatii, te rog sa intri pe .
Agent Call Center in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat