Analist call center in Bucuresti

Analist call center Requisition ID: Location: Bucuresti, RO ANALIST CALL CENTER BUCUREȘTI BIROU CALL CENTER DISTRIGAZ SUD RETELE La Distrigaz Sud Retele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, pentru a se alătura BIROULUI CALL CENTER, în calitate de ANALIST CALL CENTER. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine. Ce vei face: Vei gestiona eficient apelurile telefonice, pentru a răspunde prompt solicitărilor și sesizărilor clienților; Vei apela clienții care și-au manifestat dorința de a fi contactați; Vei contacta clienți pentru: welcome call, promovare servicii/ produse, sondaje de opinie; Vei răspunde în scris clienților la solicitările și sesizările înregistrate prin platforme online; Vei înregistra informațiile primite de la clienți și terți în sistem, conform procedurilor existente; Vei actualiza baze de date prin apelarea clienților și înregistrarea datelor în sistem; Vei înregistra și trata solicitările telefonice în conformitate cu prevederile interne și cele legale; Vei colecta informațiile necesare de la departamentele implicate pentru a le pune la dispoziția clienților telefonic sau în scris prin platforme digitale de comunicare; Vei propune actiuni și măsuri de optimizare a proceselor generate de activitatea proprie sau din colaborarea cu alte departamente, în vederea creșterii gradului de satisfacție a clienților; Vei promova produsele și serviciile companiei către clienți; Vei asigura suport în activitatea desfășurată noilor angajați. Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; Experiență de minimum 1 an în relația cu clienții; Bune cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel); Bune competențe de comunicare verbală și scrisă; Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale; Capacitate de lucru sub presiune (client, timp); Bune abilități de relaționare și de lucru în echipă. Beneficii: Asigurare medicală privată pentru tine și familie; Acces la un program de dezvoltare personală și profesională; Tichete de masă; Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă; Primă de vacanță. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu. Despre DISTRIGAZ SUD REȚELE Distrigaz Sud Rețele este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1. de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București: Argeș, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Ilfov, Olt, Prahova, Tulcea, Vâlcea, Vrancea, Teleorman și Municipiul București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22. de km. Prioritățile strategice ale companiei, care au ca obiectiv garantarea siguranței industriale, impun o dezvoltare durabilă a infrastructurii sistemelor de distribuție a gazelor naturale printr-un amplu program investițional, alinierea la cerințele legislației europene și naționale, respectarea standardelor de calitate, performanță și de mediu.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!