Application Owner in România

Responsabilități:

  • Administrarea zilnică a aplicațiilor IT critice ale băncii pentru asigurarea funcționării continue a acestora.
  • Întreține, monitorizează, configurează și depanează bazele de date utilizate de aplicațiile administrate (cu ajutor de specialitate din partea administratorilor de baze de date, când este cazul).
  • Furnizează nivelul doi și trei de suport pentru aplicațiile alocate și bazele de date ale acestora.
  • Configurează, întreține și asigură asistență pentru infrastructura hardware și software (servere, sisteme de comunicație, sisteme de stocare, etc.) ce deservește aplicațiile alocate.
  • Înțelege, administrează, organizează și documentează fluxurile tehnice și comerciale (de business) asociate cu aplicațiile asignate și bazele de date aferente acestora.
  • Realizează activități de salvare, restaurare și securitate pentru sistemele și aplicațiile administrate.
  • Monitorizează și administrează fișierele (backup, jurnale, etc.) pentru aplicațiile și sistemele alocate.
  • Salvează și restaurează informațiile despre bazele de date conform nevoilor băncii, asigurând o disponibilitate permanentă a informațiilor.
  • Configurează, administrează și testează periodic soluțiile de recuperare în caz de dezastru pentru infrastructura aferentă aplicațiilor și bazelor de date.
  • Asigură comunicația cu și între utilizatorii aplicației, primul nivel de suport, administratorii de sistem, administratorii de baze de date și dezvoltatorii software pentru a asigura funcționarea continuă a aplicațiilor.
  • Dezvoltă și întreține documentația și procedurile de lucru pentru aplicațiile asignate.
  • Furnizează îndrumare, instruire și coordonare la nivel tehnic în funcție de nevoile Băncii.
  • Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor procesate, stocate sau accesate precum și a procedurilor și fluxurilor interne ale băncii.
  • Păstrează un nivel corespunzător de cunoștințe despre ultimele evoluții tehnologice, echipamente și /sau sisteme.

Cerinte:

  • Experiență practică mai mare de 2 (doi) ani în instalarea, administrarea, depanarea și acordarea de asistență pentru sisteme Windows, Linux / UNIX (orice flavor) și / sau sisteme de baze de date profesionale și / sau aplicații critice.
  • Experiență practică mai mare de 2 (doi) ani în instalarea, administrarea, depanarea și acordarea de asistență pentru baze de date Oracle sau Microsoft SQL.
  • Experiență practică în configurarea rețelelor de calculatoare.
  • Capacitatea de a înțelege, documenta și explica fluxuri și concepte complexe.
  • Dorința și capacitatea de a învăța și explora idei și concepte noi.
  • Capacitatea foarte bună de analiză, depanare și rezolvare de probleme
  • Abilități practice de planificare și organizare în scopul realizării de activități în paralel (multi-tasking).
  • Cunoștințe sau experiență cu soluții IBM MQ / WebSphere Application Server.
  • Experiență sau cunoștințe despre Kubernetes, Docker, Tomcat, ActiveMQ, Wildfire, Graylog, Jenkins, etc.
  • Este apreciată suplimentar experiență de lucru într-un mediu IT multi-site.

Aptitudini și abilități:

  • Studii superioare cu profil tehnologia informației, financiar-bancar, economic sau echivalent.
  • Cunoștințe foarte bune de limba engleză (scris, vorbit, citit).
  • Curios, autonom, motivat de a învăța și aplica noi tehnologii și capabil de a realiza teste avansate pentru determinarea cauzelor problemelor întâmpinate.
  • Abordare proactivă, analitică și orientată spre soluții.
  • Calm, metodic și organizat.
  • Adaptabil la un mediu de lucru ce poate evolua rapid și capacitatea de a lucra în situații ce pot induce o stare de stres și / sau în afara orelor obișnuite de program pentru intervenții asupra unor medii de producție.
  • Experiența de lucru în mediul bancar este considerată un avantaj.
  • Atitudine orientată spre ajutorul clientului.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!