Area Sales Manager, Indirect Sales Craiova (regiunea SW) in Craiova

Ce vei face in rolul de Area Sales Manager, Indirect Sales?Vei contribui la indeplinirea obiectivelor de vanzari ale companiei, vei asigura executia strategiei departamentului de Vanzari Indirecte, cresterea profitabila a vanzarilor prin reteaua de magazine ale partenerilor postpaid si prepaid din zona de care este responsabil, atingerea nivelului de satisfactie a clientilor conform obiectivelor companiei si vei gestiona relatia la nivel strategic si operational cu partenerii din portofoliul alocat.Responsabilități principale:Indeplineste obiectivele de vanzari comunicate de managerul direct, cu privire la toate liniile de business si produse, incorporand produsele si serviciile disponibile in cadrul retelelor / locatiilor de care este responsabil;Gestionarea si monitorizarea performantei magazinelor (dealeri / francize) asigurandu-se ca acestea indeplinesc obiectivele de vanzari si imagine stabilite;Acordarea de suport si asistenta angajatilor din magazinele partenere pentru toate aspectele operaționale din activitatea lor in relatia cu Vodafone;Se asigura de atingerea nivelului asteptat de satisfactie a clientului prin identificarea nevoilor de training ale agentilor din magazine si ale managementului regional/retea al partenerului;Consolideaza si analizeaza informatiile ce fac referire la performanta si activitatea agentilor si magazinelor din zona de responsabilitate și propune acțiuni de îmbunatatire a activității când este cazul;Contribuie si sustine dezvoltarea retelei de magazine in aria de responsabilitate;Asigura reprezentarea brandului Vodafone conform standardelor de merchandising.Ce cautam la urmatorul coleg pe rolul de Area Sales Manager, Indirect Sales?Studii universitare;Experiența în supervizare vanzari (min 3 ani);Experienta relevanta de management echipa;O buna intelegere a industriei de telecomunicatii;Auto-motivat si cu abilitatea de a atinge obiectivele si termenele limita fara supraveghere indeaproape;Abilitati de a urmari instructiuni scrise si verbale cu atentie la detalii;Foarte bune abilitati de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management;Deschidere catre nou, disponibilitate fata de clientii interni, echipa si orientarea spre solutii;Atitudine consultativa si usurinta in relationarea interpersonala;Capacitate de prioritizare, decizie rapida si de adaptare la schimbarea de situatii;Integritate si principii solide de etica profesionala;Limba engleza – conversational;Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail;Permis auto categoria B – obligatoriu.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!