Suntem în căutarea a doi Area Sales Manageri, unul pentru Ardeal și Banat și unul pentru Muntenia și Oltenia.
Scopul rolului:
Area Sales Managerul este responsabil de planificarea, organizarea, coordonarea și evaluarea activității agenților de vânzări și agenților colectori din subordine și de menținerea și dezvoltarea rețelelor de clienți din zona alocată.
De ce te vei ocupa:
- Planifică, coordonează și evaluează activitatea agenților de vânzări și a agenților colectori din zona gestionată în concordanță cu politica de dezvoltare a companiei;
- Se ocupă de dezvoltarea și menținerea relațiilor de calitate pe termen lung cu clienții companiei, împreună cu agenții de vânzări din subordine;
- Asigură suport agenților de vânzări în negocierile delicate, contactează activ și stabilește întâlniri cu rețelele de magazine în vederea negocierii și semnării contractelor;
- Coordonează și evaluează activitatea partenerilor SelfPay (dealerilor) din zona de activitate alocată;
- Raportează către managerul direct activitatea echipei din subordine, propune acțiuni de optimizare a activității, transmite necesarul de terminale pentru instalare, urmărește respectarea indicatorilor de performanță;
- Asigură activitatea de back up ori de câte ori este nevoie respectând procedurile specifice activităților de colectare și mentenanță;
- Asigură pregatirea teoretică și practică pentru noii agenți din subordine;
- Reprezintă compania în relația cu autoritățile locale;
- Asigură suport departamentului de dezvoltare servicii prin vizite/discuții preliminare la instituțiile/companiile locale;
- Urmărește respectarea procedurilor de lucru și realizează rapoarte specifice de activitate.
Calificări
- Minim 2-3 ani experiență pe un rol similar managerial, minim 5 ani experiență în vânzări/distribuție retail;
- Cunoștințe tehnice de bază;
- Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări;
- Bune abilități de comunicare în limba română și engleză;
- Bune abilități de operare cu pachetul MS Office;
- Bune abilități de coordonare, supervizare și luare a deciziilor;
- Bune abilități de negociere și orientare către client;
- Bune abilități de a propune și a implementa soluții și îmbunătățiri;
Informații suplimentare
VALORILE NOASTRE?
Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi:
ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza;
ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel;
APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie;
CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară;
AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii;
PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.