Angajam asistenta pentru birou de traduceri in sectorul 2 (Calea Moșilor 243). Cerințe: o buna cunoaștere a limbii romane, punctualitate, Word/Excel excelent, studii superioare. Salariu fix + bonus. Descrierea jobului: – preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații pertinente – primirea clienților, preluarea și prelucrarea comenzilor de traducere – pregătirea documentelor pentru trimitere către traducător și utilizarea unui software de scanare – menținerea relațiilor cu traducătorii colaboratori în așa fel încât traducerile să fie primite la timp în vederea predării lor către clienți în termenele stabilite sau cerute de aceștia – organizarea întâlnirilor pentru interpretariat – asigură executarea la timp a activităților – menține si actualizează permanent evidenta comenzilor, evidenta facturilor către clienți, verifica facturi traducători, baza de date traducători; – gestionează activitatea de legalizare notariala a traducerilor; – verifica traducerile, ca aspect general. – organizarea eficientă a sarcinilor și prioritizarea acestora pentru a asigura respectarea termenelor Experiența similară in cadrul unui birou de traduceri constituie avantaj. Cunoaștere operare pc şi echipamente birotică, imprimanta, scaner, xerox; Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj Aplicații Word, Excel, Power Point, Acrobat Reader etc. ADRESA Calea Moșilor 243, bl. 47bis, sc. A, ap. 1, etaj 1, sector 2 - București { intersecție cu FAINARI - in diagonala cu Tata & Fiul} telefon: 0733 98 33 90
ASISTENT MANAGER (birou traduceri autorizate) in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!