Firma de transport international cu sediul in zona Unirii, angajeaza o tanara care sa ocupe postul de secretara, asistent manager si conta primara.
ATRIBUŢII SI RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
1. Preia şi transmite apelurile telefonice şi corespondenţa
Preia şi direcţionează apelurile telefonice
Transmite personalului firmei mesajele dacă nu este posibilă preluarea legăturii telefonice
Asigură fluxul corespondenţei interdepartamentale; preia şi transmite: deconturi, cereri, referate, facturi, adeverinţe, contracte etc; preia şi transmite faxuri
2. Desfăşoară activităţi de secretariat pentru managementul firmei
Redactează documente pentru management
Asigură legătura cu agenţia de turism pentru obţinerea de vize şi pregăteşte documentele necesare
Întocmeşte copii ale documentelor firmei
Completează, ţine evidenţa şi distribuie documente-tip specifice departamentului Administrativ
Urmăreşte buna funcţionare a copiatorului, faxului, asigură consumabilele necesare acestora
Ţine evidenţa materialelor de protocol, a rechizitelor, participă la stabilirea necesarului de rechizite a departamentului
Ţine evidenţa stocului de materiale promoţionale
Îndosariază confirmări de comandă/contracte/documente
Tine legatura cu furnizorii de servicii administrative
Asigura corespondenta si curieratul
Organizeaza procedurile pentru protectia muncii si PSI impreuna cu responsabilul direct
3. Desfăşoară activităţi de recepţie şi protocol
Întâmpină vizitatorii, le oferă informaţii, anunţă personalul firmei cu privire la sosirea acestora, însoţeşte vizitatorii
Realizează servicii de protocol pentru oaspeţii firmei
Pregateste si asigura sala de intalniri pentru intalniri de vanzari si protocol
Programul este flexibil si poate fi si part time. Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu, va rog sa trimiteti un CV.