Cerinte:
Persoana dinamica
Abilități de relaționare
Persoană organizată, cu dorință de autodepășire și perseverență
Studii medii, abilitati de operare PC si internet (pachetul Office, program facturare Saga – Constituie un avantaj)
Seriozitate, punctualitate, capabil se respecte termene de finalizare;
Cunostinte de baza legate de contabilitate primara (prezinta avantaj)
Capacitate de analiza si sinteza, spirit de echipă;
Mod riguros de organizare, disciplina muncii;
Condiții de munca oferite:
Mediu de lucru conform legislatiei in vigoare (carte de munca, contract individual de munca, zile de concediu);
Loc de munca stabil, companie este intr-o crestere constanta;
Sansa de a se dezvolta si a creste profesional odata cu compania;
Munca intr-un mediu pozitiv, ambitios si dinamic.
Pachet salarial: 3200 LEI + BONUSURI
Responsabilități:
Soluţionarea diverselor solicitări și cereri de oferte;
Gestionarea comenzilor primite, precum și lansarea de comenzi către furnizori;
Pregatirea si gestionarea contractelor cu clientii companiei;
Pregatirea documentelor pentru contabilitate (intrări, iesiri, NIR, BC, inregistrari extrase de cont);
Asigurarea unei bune comunicari cu clientii companiei;
Activitatea se desfasoara la biroul companiei din zona Republica, Bucuresti, Sector 3 (acces facil mijloace de transport in comun: Autobuz, Tramvai, de la metrou).
Asistent manager / Secretariat - Administrativ in Bucureşti Sectorul 3
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat