Atribuţii Răspundere generală pentru succesul economic al magazinuluiGestionarea şi optimizarea rezultatelor magazinului cu ajutorul indicatorilor cheie de performanţă (planificarea, analiza şi dezvoltarea de măsuri)Motivarea şi coordonarea echipei din subordineConsilierea şi asistenţa activă a clienţilor noştri, inclusiv deservirea mai multor clienţi în acelaşi timp, cu un grad de implicare ridicatColaborarea proactivă cu departamente precum Achiziţii, Visual Merchandising, Resurse Umane etc.Răspundere pentru imaginea reprezentativă a magazinuluiSelectarea de personal, dezvoltarea angajaţilor şi gestionarea talentelor Cerinţe În mod ideal, calificare absolvită în domeniul comerţului cu amănuntul sau studii economice, de exemplu în industria materialelor textileCel puţin 3 ani de experienţă profesională într-o poziţie similară, în segmentul premium sau de luxPasiune adevărată pentru vânzări şi talent în relaţia cu clienţiiNivel de empatie ridicat la administrarea afacerii, abilitatea de a motiva şi impulsiona echipa, în calitate de exempluExpert în lucrul cu indicatori cheie de performanţăDisponibilitate ridicată pentru implicare, flexibilitate, talent organizaţional, gândire şi acţionare antreprenorialăPrezenţă sigură şi carismăCunoştinţe foarte bune de engleză