Candidatul ideal
Studii superioare juridice finalizate
Gândire analitică, integritate şi atenţie la detalii
Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare
Proactivitate, implicare, pasiune pentru cariera
Abilităţi dezvoltate de planificare şi organizare
Cunoştinţe de operare PC (pachetul MsOffice, Excel)
Descrierea jobului
• Acorda asistenta si consultanta juridica societatii;
• Pregateste drafturile actelor (contractelor) potrivit solicitarilor managementului si celorlalte departamente, analizeaza drafturile de contracte primite de la alte departamente sau de la partenerii contractuali ai societatii;
• Pregateste/coordoneaza obtinerea documentelor necesare semnarii contractelor.
• Negociaza si adapteaza clauzele contractuale potrivit instructiunilor managementului si intereselor societatii;
• Avizeaza pentru legalitate actele societatii;
• Avanseaza propuneri in sensul minimalizarii riscurilor contractuale suportate de societate si in sensul conformitatii cu legislatia;
• Solutioneaza problemele aparute in activitatea societatii din punct de vedere legal;
• Identifica riscuri si expunerea societatii cu privire la tranzactii, dispute si litigii;
• Asigura comunicarea din punct de vedere juridic cu partenerii contractuali, cu clientii societatii, cu autoritatile, cu birourile notariale;
• Participa la sedinte si intalniri in care se discuta probleme contractuale cu particularitati juridice, negocieri, consilieri etc.;
• Colaboreaza cu celelalte departamente;
• Pregateste rapoarte privind activitatea sa, situatia juridica a societatii, stadiul proiectelor din punct de vedere juridic, potrivit solicitarilor managementului.