Consilier Receptie Clienti in Craiova

DISTRIGAZ SUD RETELE recruteaza! CONSILIER RECEPȚIE CLIENȚI CRAIOVA BIROU RECEPȚIE CLIENȚI Distrigaz Sud Rețele, filiala a ENGIE Romania, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km. La Distrigaz Sud Retele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, pentru a se alătura Biroului Recepție Clienți, în calitate de Consilier Recepție Clienți, Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine. Ce vei face: Vei înregistra cereri, solicitări servicii/ informații, reclamații primite de la clienți/ operatori economici/ terți, indiferent de canalul transmitere (fizic, platforme online sau digitale, registratură, poștă) și vei asigura distribuirea acestora către departamentele responsabile. Vei verifica si emite documentele primite în conformitate cu prevederile interne/ legale, pe tip de activitate și vei asigura înregistrarea acestora în bazele de date (SAP, web, alte aplicații). Vei asigura tratarea în back-office, în conformitate cu prevederile interne/ legale, a solicitărilor clienților sau terților, transmise fizic, în scris, în platforme online sau telefonic. Vei întreține, completa și actualiza baza de date cu informații de la clienți/ terți, pe canalele scrise, platforme online sau digitale. vei formula răspunsuri complete către solicitanții ce s-au adresat societății pe canalele de comunicare puse la dispoziție (fizic, telefonic, scris, platforme online și digitale) în termenele prevăzute, într-un mod profesionist și la standardele de calitate ale Grupului. Vei colecta feedback-ul de la clienți, prin canalele puse la dispoziție de companie, în scopul identificării punctelor de ameliorat în procesele interne, pentru a optimiza serviciile oferite clienților/ terților. Vei promova permanent produsele și serviciile companiei către clienți/ terți, pe toate canalele de comunicare; Vei participa la proiecte pilot de dezvoltare și/ sau testare a anumitor servicii. Vei semnala problemele apărute în desfășurarea activității și vei propune soluții de îmbunătățire a calității serviciilor și de eficientizare a activității. Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii medii, finalizate cu diplomă de bacalaureat; Experiență de minimum 1 an în tratarea solicitărilor clienților; Cunoștințe tehnice de lucru în SAP și Microsoft Office; Bune abilități de comunicare verbală/ scrisă; Competențe de gestionare a situațiilor conflictuale; Capacitate de lucru sub presiune; Bune abilități de relaționare și de lucru în echipă; Atenție la detalii; Beneficii: Asigurare medicală privată pentru tine și familie; Acces la un program de dezvoltare personală și profesională; Tichete de masă; Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă; Primă de vacanță. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!