Consilier Suport Brokeri Senior in Bucuresti

Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services. Alatura-te unei companii de asigurari cu istoric indelungat pe piata, dar si de renume! Vino sa faci parte dintr-o echipa de profesionisti, dinamica, unde vei simti imediat ca te poti dezvolta din punct de vedere profesional.  Responsabilitati: •Ofera raspuns la cererile de oferta/ validare/ aprobare cu nivel de complexitate crescut, primite de la brokeri; •Ofera suport de specialitate/ tehnic echipei din care face parte si colaboreaza cu departementul de subscriere pentru solicitari cu nivel de complexitate crescut; •Asigura rol de helpdesk pentru brokeri, oferind raspuns la cererile de clarificare/ informatii diverse/ lamuriri; •Emite si/ sa ofera suport reprezentantilor brokerilor la emiterea politelor de asigurare; •Receptioneaza, verifica si arhiveaza politele de asigurare si documentatia aferenta emise de brokeri in conformitate cu normele interne; •Redacteaza ofertele de asigurare pentru cross-selling sau reinnoire, pentru a furniza brokerului livrabilul necesar inchiderii vanzarii; •Inregistreaza in aplicatiile specifice informatii si documente operationale (polite manuale, borderouri) pentru brokerii care nu fac acest lucru singuri, pentru a asigura livrabilele operationale (arhivare, reconciliere, comisionare); •Asigura servisarea corecta a clientilor, oferind raspuns brokerilor la cererile de suplimente, anexe, corectii (post vanzare); •Asigura managementul accesului la instrumente de lucru (activare/ dezactivare/ modificare useri) pentru brokerii care nu au platforme proprii interconectate cu Groupama si folosesc infrastructura informationala a acesteia; •Transmite periodic catre brokeri informatii necesare bunei desfasurari a activitatii; •Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată. Cerinte: •Studii superioare finalizate; •Experienta in domeniul asigurarilor si in relatia cu partenerii brokeri; •Experienta de lucru cu produse de tip non-auto - minim 3 ani; •Dexteritate în utilizarea calculatorului și a aplicațiilor informatice specifice: Word, Excel, Outlook, etc; •Abilitati excelente de comunicare si negociere; •Capacitatea de a livra rapid rezultate bune si de a te adapta unor situatii sau cerinte noi si provocatoare, specifice domeniului; •Deschiderea de a solicita si oferi feedback pentru imbunatatirea procesului de ofertare/emitere polite; •Dorinta de a adauga plus valoare in activitatea realizata, dand dovada de creativitate si propunand solutii ce pot usura activitatea.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!