CONTABIL in Constanţa

FISA POSTULUI CONTABIL – CONTABILITATE PRIMARA

Responsabilități și sarcini: 

1. Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor: 

  • Înregistrează facturile de achizitii de bunuri si prestari de la  furnizori si le transmite pentru validare conform regulamentului intern ; verificare factura-comanda 
  •  
  • Înregistrează zilnic încasările și plățile în euro, USD si alte valute conform extraselor de cont; 
  • Operează cereri de schimb valutar USD-EUR in functie de necesarul de plati in fiecare valuta in corelatie cu scadentarul facturilor de la furnizori; 
  • Efectueaza cereri de plati urgente catre ordonatorii de credite conform regulamentului intern ;
  • Solicita verificarea contului de virament in cazul noilor furnizori sau schimbarii de cont
  • Contabilizează facturile emise pentru clienți; 

 2. Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile și verifică corelarea acestora: 

  • Verifica la sfarsitul zilei corelatiile dintre lista facturilor primite și achitate in fiecare valuta cu soldul bancar  din extrasul de cont și concordanta fata de soldul contabil; 
  • Întocmește lunar tabloul necesarului de finantare EUR/USD pe baza facturilor la scadenta si a platilor estimate de catre companie si il supune aprobarii in intern; 
  • Participa la operatiunile de raportare lunara a situatiilor financiare/ bilantul contabil anual

Legat de disciplina muncii: 

  • îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate; 
  • păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legate de firmă; 
  • utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei; 
  • respectarea ierarhiei, prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său. 
  • Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele firmei.
  • Se implică în vederea soluționării situațiilor de criză care afectează firma. 

Aptitudini necesare :

  • Capacitate de adaptare rapida/ interes pentru asimilare de cunostinte noi/ cunostinte practice Office (in special Excel)
  • Sens de responsabilitate, spirit de echipa
  • Corectitudine, disciplina, seriozitate, discretie
  • Meticulozitate, atentie la detaliu, gestiunea prioritatilor
  • Capacitate de observare, analiza si sinteza
  • Cunostinte suficiente de limba engleza/franceza pentru comunicarea cu sediul si intelegerea mesajelor si documentelor de tratat

Studii :

  • Minim – scoala postliceala finante-contabilitate
  • Cunostinte operare program informatic de gestiune (Business Central ar fi un avantaj)

 

 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!