Job Description - Înregistrarea facturilor de cumpărare marfă și servicii - Înregistrarea în gestiune a achizițiilor intracomunitare și non UE - Verificarea declaratiiilor vamale de import și înregistrarea lor - Întocmirea documentelor necesare organizării gestiunilor de mărfuri - Înregistrarea extraselor de cont bancare - Întocmirea dispozițiilor de plata și de încasare, intocmirea registrului de casă și menținerea evidenței acestuia - Întocmirea facturilor de retur marfă - Întocmirea documentelor de stornare conform retururilor de marfă - Menținerea relației cu clienții interni în ceea ce privește documentele pe care le primește - Verificarea stocurilor, conturilor de avansuri de trezorerie, casă - Efectuarea reconcilierilor de sold Requirements - Limba engleză - nivel mediu - Minim 3 ani experiență în domeniu - Cunoștințe specifice ale legislației în domeniu - Capacitate bună de comunicare și relaționare - Cunoștințe operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, experiență de lucru cu un sistem ERP - Atenție, concentrare, punctualitate, organizare, corectitudine
Contabil in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat