CONTABILITATE PRIMARA - PART TIME (Student/a/ Proaspat Absolvent/a / Pensionar/a)
Compania: |
MECANIKKA DEUTSCHE TRAKTOREN AG ROMANIA SRL |
Regiune: |
Bucureşti, Sectorul 1, B-dul Ion Ionescu de la Brad, No. 6 |
Ocupație: |
Part Time |
Cerințe:
- Student, Proaspat absolvent (studii medii/superioare) sau Pensionar/a;
-Avantaj major: domiciliul in Bucuresti, Sectorul 1
- Avantaj major - pentru student/a - Facultatea de Contabilitate;
- Avantaj major - pentru pensionar/a - Experienta in Contabilitate;
- Cunostinte de operare calculator la un nivel bun sau cel putin acceptabil - Word, Excel, Outlook, Power Point (MS Office).
- Persoana cu aptitudini, usurinta si placerea de a invata permanent ceva nou;
- Persoana serioasa, responsabila, disciplinata, cu o buna capacitate de lucru in echipa, dispusa la efort intelectual si rezistenta la stres;
- Persoana calma, cu atentie distributiva la detalii, atenta in operarea cu acuratete a datelor, cu abilitati de organizare si meticulozitate, rezistenta la activitati de rutina;
- Persoana educata, corecta, loiala, cu cei 7 ani de acasa, care respecta termenii de confidentialitate.
- Experienta si cunostintele in operarea documentelor financiar-contabile constituie un avantaj, insa nu este un criteriu eliminatoriu (totul se poate invata);
Pachetul de Beneficii:
- Program flexibil PART-TIME;
- Training, pregatire profesionala si suport din partea colegilor;
- Laptop si telefon;
- Pentru student/a - Daca este necesar putem oferi gratuit cazare si plata utilitatilor aferente (locatie in imobilul companiei) - conditii excelente;
- Pentru student/a - Experienta nu este necesara!
- Forma de colaborare dorita: Companie (Srl), PFA, sau Individual.
Responsabilități:
Fisa postului va include:
- inregistrarea facturilor emise de furnizori si urmarirea acestora la plata;
- emiterea de facturi catre clienti, urmarirea facturilor restante;
- verificarea documentelor primare, din punct de vedere al conformitatii, precum si consultarea partenerilor in bazele de date ANAF, Mfinante, VIES, etc;
- tinerea evidentelor primare: extrase de cont, evidenta incasari si plati, intocmire note de intrare receptie, bonuri de consum, emitere facturi fiscale, etc.;
- intocmirea si urmarirea cash-flow zilnic si lunar;
- urmarirea zilnica si avizarea la plata a cheltuielilor, in conformitate cu Bugetul de venituri si cheltuieli;
- evidenta consumurilor si cheltuielilor lunare ale autoturismelor;
- evidenta zilnica a incasarilor, platilor si a soldurilor din banci;
- pregatirea documentelor contabile la sfarsitul fiecarei luni, pentru predarea catre firma de contabilitate;
- comunicarea cu firma de contabilitate;
- procesarea documentelor si informatiilor primite de la clientii si furnizorii companiei: sortarea, printarea, scanarea si arhivarea documentelor;
- scanarea si arhivarea electronica si letrica a documentelor contabile si comerciale;
- organizarea si gestionarea fluxului de arhivare a documente;
- introducerea datelor/ informatiilor in sistemul informatic al companiei;
- receptionarea zilnica a corespondentei - prin posta/ curier si e-mail;