Controlor Gestiune Administrativ Hipermarket in Bucuresti

Beneficii: - salariu atractiv; - t ichete de masă; - cupoane de magazin de Paști și Crăciun; - primă de vacanță si de fidelitate; - asigurare de sănatate și de viață; - ajutor pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, etc.); - program flexibil si posibilitatea de a lucra "work from home"; - discounturi pentru servicii de wellbeing (7Card, WorldClass); -acces la biblioteca Bookster. -mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; - oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; - cursuri de formare adaptate nevoilor tale; Introduction Suntem în căutarea unui coleg pentru postul de Controlor Gestiune Administrativ Hipermarket, cu experiență de minim 2 ani în domeniu, de preferat în controlling sau raportare, pentru o companie de mare renume din industria retail. Requirements - excelente abilități de analiză și Excel; - orientare spre rezultate și aptitudini analitice; - înțelegere solidă a bazelor de date, a statisticilor și a instrumentelor de business intelligence; - ai bune abilități de comunicare; - ai cunoștințe de limba engleză sau franceză la nivel mediu/avansat. Information silvia.plesea@randstad.ro Organisation/Department Finance Job description Suntem în căutarea unui coleg pentru postul de Controlor Gestiune Administrativ Hipermarket, cu experiență de minim 2 ani în domeniu, de preferat în controlling sau raportare, pentru o companie de mare renume din industria retail. Responsabilități: Să acorzi suport Controlorilor de Gestiune Regionali și superiorului ierarhic direct, în vederea desfășurării activității acestora; Să asiguri actualizarea permanență a procedurilor de lucru la nivel de gestiune în concordanță cu necesitățile societății; Să te informezi permanent de schimbările produse la nivelul societății, cu scopul de a preveni ca aceste modificări să afecteze în mod direct desfășurarea activității de controlling; Să te implici activ în dezvoltarea anumitor proiecte referitoare la activitatea de controlling (automatizări, implementări programe noi, dezvoltarea programelor existente etc.); Să concepi și să furnizezi analize efectuate pe baza rezultatelor financiare, apoi să le transmiți persoanelor implicate, însoțite de comentarii calitative, atenționări, măsuri corective; Să participi activ la realizarea bugetelor la nivel de format și la realizarea forecast-urilor trimestriale, semestriale; Să răspunzi solicitărilor venite din partea grupului și care au legătura cu aria ta de activitate; Să fii responsabil de întocmirea prezentărilor la nivel național și de transmiterea rezultatelor financiare (pentru formatul atribuit); Să elaboreazi și să participi la proiecte de gestiune generale și personale cu impact în îmbunătățirea rezultatelor BU.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!