Coordonator Facility in Olanda in Bucuresti

Cauți un loc de muncă în Olanda care implică multe responsabilități, program de lucru flexibil, un mediu multicultural și posibilitatea de a călători prin toată țara? Atunci te căutăm pe tine!Eastmen este o echipă tânără și ambițioasă, iar scopul nostru este ca angajații noștri să fie fericiți la locul de muncă.Ne ocupăm de toate! De la aterizarea în Olanda, cazare, până la tot ce este necesar pentru ca cineva să se simtă acasă. Angajăm coordonatori facility în Olanda care sunt mereu gata să ajute profesioniștii noștri.Ce vei face?Împreună cu colegii tăi din departamentul de facility, vei fi mâna dreaptă a echipei de coordonare. Vei fi responsabil pentru tot ceea ce ține de cazarea angajaților Eastmen.Te vei ocupa de gestionarea și întreținerea locuințelor pentru angajații noștri harnici, asigurându-te că aceștia se pot bucura de locuințele lor fără griji. Pe lângă asigurarea calității locuințelor, vei avea grijă și de transport, astfel încât angajații să ajungă de la domiciliu la locul de muncă fără probleme. Pe scurt, te asiguri că angajatul nu trebuie să își facă griji cu privire la aspectele administrative legate de cazare și transport.Lucruri interesante pe care le vei face:Cumpărarea și instalarea tuturor obiectelor necesare în locuințele Eastmen (inclusiv mobilarea acestora)Verificarea respectării regulilor de conviețuire de către angajațiAsigurarea că toate locuințele noastre sunt certificate SNFInstalarea termostatelor inteligente (ICY) și a cutiilor de siguranță în casele noastreGestionarea micilor reparații, instalații (iluminat, scurgeri etc.)Întreținerea mașinilor, ducerea acestora la service (sau organizarea acestui proces), verificarea stării lorAsigurarea că angajații mențin curățenia mașinilor, realizarea de fotografii și raportarea imediată a oricăror problemeActualizarea listei de stocuri a magaziei noastre și comandarea de produse noi când este necesarUtilizarea sistemului nostru interactiv de management al proiectelor (Monday) și colaborarea strânsă cu liderul echipei și echipa de coordonareMenținerea inventarului actualizat, atât pe listă, cât și în spațiul fizic de depozitareCondiții de muncă:Disponibilitate imediată (nu mai putem aștepta, așa că te dorim cât mai repede!)Cele mai plăcute 40 de ore din săptămâna ta (flexibilitatea este esențială, problemele nu au un program de la 9 la 5)Training și cursuri plătite integral de noiÎntâlniri cu echipa în România și Ungaria, organizate de companiePe lângă cele de mai sus, 25 de zile de concediuCe fel de persoană ești?Ești proactiv și îți plac diverse provocări zilniceEști cunoscut ca fiind independent, proactiv și structuratVorbești limba engleză la un nivel avansatStres? Nu, faci față presiunii de la locul de muncă și rămâi flexibilDat fiind faptul că „structură” este al doilea prenume al tău, știi exact care sunt prioritățile taleExperiența anterioară în administrarea facilităților este un avantaj, dar nu este obligatorie!Te regăsești în descrierea noastră? Suntem nerăbdători să te întâlnim, așa că aplică cât mai repede!Ne poți contacta aici:Telefon: +40365 630 032Email: raluca@eastmen.eu

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!