Customer Insights Management Consultant in Bucuresti

Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services. Alaturate-te unei companii Angajator de top in Romania. Vei face parte dintr-o echipa pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Responsabilitati: •Vei contribui la îmbunătățirea structurii sortimentului de produse de pe rafturile magazinelor noastre, analizând datele provenite din numeroase surse (interne, de la agențiile de cercetare care oferă diverse metodologii de monitorizare de piața, etc.); •Vei gestiona relația cu agențiile de cercetare de piață pentru a asigura acuratețea, calitatea și furnizarea la timp a rapoartelor și a informațiilor; •Vei raporta recurent rezultatele și tendințele observate în seturile de date disponibile, către departamentele de interes (Achiziții, Marketing etc.) precum si managementul organizației; •Vei oferi consultanță de specialitate stakeholderilor din organizatie clarificând care sunt implicațiile pe care aceste trenduri le au în business; •Vei fi implicat în conturarea strategiei de business a companiei prin oferirea de suport de specialitate. Cerinte: • Studii superioare finalizate; • Experiență anterioară într-un rol similar de minim 3 ani, cu accent pe indicatorii specifici din category management, analiză și cercetare de piață, și cu seturi de date din panelul de gospodării și retail panel; • Cunoști limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj; • Ai cunoștințe avansate de operare MS Office în special Excel și Power Point; • Ai o gândire analitică, cu bune abilități de interpretare și de prezentare a datelor; • Ai abilități foarte bune de comunicare și organizare.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!