Descrierea locului de muncă DESCRIERE GENERALĂ A POSTULUI: Customer Performance Leader – NVH are rolul de a gestiona performanța clienților. Această poziție implică responsabilitatea atingerii obiectivelor de performanță pentru proiectele delegate. RESPONSABILITĂȚI / SARCINI: Pilotarea performanței pe aplicațiile aferente: Documentarea cerințelor de performanță ale clienților pentru proiectele în dezvoltare și contractarea acestora; Definirea planului de acțiuni pentru atingerea nivelului de performanță stabilit și elaborarea unui plan de validare; Coordonarea activităților necesare pentru respectarea nivelului de performanță contractat și în cazul în care rezultatele planului de validare indică abateri, elaborarea unui dosar tehnic pentru a reveni pe traiectoria corectă, asigurând totodată gestionarea calității, costurilor și termenelor, sau pentru a supune situația procesului de derogare; Furnizarea evaluării performanței clienților la momentele-cheie prevăzute de organizație, conform procesului EQM; Respectarea proceselor interne din echipa de conducere a performanței clienților. Contribuția la dezvoltarea planului de competențe specifice: Colaborarea la îmbunătățirea planului de experiență specific prin capitalizarea problemelor noi identificate în proiectele desfășurate; Utilizarea procedurilor de lucru, instrumentelor și metodelor recomandate de specialiștii în domeniu pentru fiecare aspect al performanței clienților (Benchmark, CdC, simulări, procese etc.); Contribuția egală la validarea metodelor de lucru la solicitarea specialiștilor în domeniu sau a referenților; Valorificarea experienței profesionale în mod constant pentru îmbunătățirea planului de specialitate și prezentarea unui raport complet la finalul fiecărui proiect important sau la solicitarea ierarhiei. Comunicarea orientărilor tehnice și avantajelor noilor tehnologii: Reprezentarea echipei de Conducere a Performanței Mecanice în cadrul instanțelor globale de Inginerie Mecanică sau Inginerie Vehicul; Propunerea definițiilor tehnice cu impact ecologic sau calitativ (în funcție de cerințele proiectului) pentru aspectele din viața serie; Contribuția la activitățile de analiză a concurenței la cererea ierarhiei. Activități de cercetare / dezvoltare: La solicitarea prealabilă și explicită a angajatorului, desfășurarea efectivă a activităților de cercetare-dezvoltare aplicativă și/sau dezvoltare tehnologică, în conformitate cu legislația în vigoare. PERIMETRUL DE ACTIVITATE: Proiectele din domeniul Ingineriei Mecanice Motor și Cutie de Viteze delegate de către ierarhie. Calificări Studii tehnice de specialitate; Diplomă de Inginerie Mecanică; Permis de conducere categoria B; Cunoștințe specifice: Funcționarea GMP (PWT – ansamblu motor-cutie de viteze); Limba engleză – nivel mediu; Limba franceză – reprezintă un avantaj; Abilități analitice. Informații suplimentare Beneficii: Decontare ochelari; Tichete de masă; Tichete cadou; Asigurare de viață; Abonament medical la o clinică privată; Parteneriat cu clinica: stomatologică; Reduceri la bilete la festivaluri; Petrecere de Crăciun; Mediu propice dezvoltării autonomiei; Oportunități de creștere; Bonusuri din recomandări; Cursuri limba franceză și engleză.
Customer Performance Leader – NVH (Hybrid) in Titu
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat