Customer Relationship Analyst (F/M) in Piteşti

CompanyAUTOMOBILE DACIA SAJob DescriptionPostul Customer Relationship Analyst (F/M) face parte din UET Pole Performane / DIRECTION LOGISTIQUE P&A din cadrul DIRECTIEI COMERCIALE, Automobile Dacia.Postul este localizat la CPS Oarja.Responsabilitati- Asigura activitatea pe portofoliile de clienti (filiale, dealeri, importatori, brokeri, CDE) din diverse perimetre (fluxuri Franta si Romania) fiind interfata intre client si departamentele responsabile din cadrul serviciilor Logistica Piese&Accesorii( Depozite, Transport, Aprovizionare etc.) pe toate subiectele de ordin logistic- Gestioneaza activitatea de expediere a pieselor de schimb de la depozit - flux Romania si Franta ( gestionare in dublu sistem);- Raspunde ( telefonic / mail / prin sistem) cererilor clientilor conform termenelor contractuale stabilite;- Asista si consiliaza clientii din portofoliu pe subiectele logistice (plasare comenzi/ rezervare transport/Inspectii / tratare de litigii/ respectare lead time/ tratare cereri informatii, etc);- Anima intervenantii in fluxul logistic ( aprovizionare, depozite, tranzitari/transportatori ) pentru a asigura expeditia marfurilor conform termenelor contractuale;- Asigura conceperea, realizarea, difuzarea reportingurilor specifice activitatii sale si participa la reuniunile in care se discuta subiecte cu impact in activitatea sa- Utilizeaza pentru analize: TIBCO Spotfire, SAP, MPR88, tool-uri si aplicatii interneProfil cautat:- Studii superioare tehnice sau economice, experienta in servicii de relatii clienti este un avantaj;- Limba franceza - nivel avansat si engleza-mediu;- Excel - nivel avansat ; SAP PR- prezinta un avantaj- Motivat, responsabil, riguros, orientare spre client si rezultat, capacitate de analiza si sinteza, proativitate.- Lucru in transvers sustinut de o capacitate de adaptare si asimilare rapida a informatiilor noi.- Cultura business si capacitate de a lucra intr-un mediu international si multicultural.- Excelente abilitati de comunicare si relationare- Capacitatea de a gestiona mai multe taskuri in acelasi timp si rezistenta la stresJob FamilyAfter SalesRenault Group is committed to creating an inclusive working environment and the conditions for each of us to bring their passion, perform to the full and grow, whilst being themselves. We find strength in our diversity and we are engaged to ensure equal employment opportunities regardless of race, colour, ancestry, religion, gender, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity, etc. If you have a disability or special need requiring layout of the workstation or work schedule, please let us know by completing this form.In order to follow in real time the evolution of your applications and to stay in touch with us, we invite you to create a candidate account. This will take you no more than a minute and will also make it easier for you to apply in the future.By submitting your CV or application, you authorise Renault Group to use and store information about you for the purposes of following up your application or future employment. This information will only be used by Renault Group companies as described in the .

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!