Obiectivul postului:Asigura buna functionare a fluxului de transmitere a comenzilor prin intermediul sistemului propriu de operare al facturilor.Responsabilitati principale:Prelucreaza rapoartele de facturi neincasate transmise de echipa de plati si identifica facturile ce au depasit data scadenta;Contacteaza clientul in vederea identificarii motivelor care au dus la blocarea/depasirea termenului de plata al facturilor;Asigura suport pentru emiterea documentelor de corectii necesare deblocarii la plata a facturilor;Transmite periodic rapoarte privind situatia neincasatelor pentru clientii gestionati;Monitorizeaza fluxul de informatii catre client (transmiterea facturilor prin sistemul de operare propriu);Monitorizeaza litigiile aparute in urma receptiilor si asigura rezolvarea acestora;Contractul va fi pe o perioada nedeterminta de timp;Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat ) / superioare;Cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel;Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;Adaptabil la schimbare;Orientare spre rezultat.
CUSTOMER SERVICE KEY CUSTOMER SUPPORT ASSISTANT in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!