CUSTOMER SERVICE KEY CUSTOMER SUPPORT ASSISTANT in Bucuresti

Obiectivul postului:Asigura buna functionare a fluxului de transmitere a comenzilor prin intermediul sistemului propriu de operare al facturilor.Responsabilitati principale:Prelucreaza rapoartele de facturi neincasate transmise de echipa de plati si identifica facturile ce au depasit data scadenta;Contacteaza clientul in vederea identificarii motivelor care au dus la blocarea/depasirea termenului de plata al facturilor;Asigura suport pentru emiterea documentelor de corectii necesare deblocarii la plata a facturilor;Transmite periodic rapoarte privind situatia neincasatelor pentru clientii gestionati;Monitorizeaza fluxul de informatii catre client (transmiterea facturilor prin sistemul de operare propriu);Monitorizeaza litigiile aparute in urma receptiilor si asigura rezolvarea acestora;Contractul va fi pe o perioada nedeterminta de timp;Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat ) / superioare;Cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel;Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;Adaptabil la schimbare;Orientare spre rezultat.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!