Candidatul ideal
minimum un an experiență pe un post similar minimum studii medii; studiile superioare reprezintă avantaj foarte bune abilități de comunicare la telefon: dicție foarte bună, capacitatea de a exprima cu claritate mesajele, de a recepționa corect mesajele interlocutorilor, de a filtra informațiile relevante, amabilitate, adaptarea limbajului la cel al interlocutorului empatie, răbdare capacitatea de a gestiona cu diplomație reclamațiile clienților capacitatea de a sintetiza și analiza informații capacitatea de a înțelege specificul activității MEWI (vânzarea de utilaje agricole și piese de schimb și servicii de reparații) și profilul clienților cunostinţe de utilizare a calculatorului, în special pachetul Microsoft Office persoană foarte bine organizată
Descrierea jobului
Misiunea postului : furnizează conducerii companiei informații despre nivelul de satisfacție a clienților, prin aplicarea unor chestionare de feed-back și prelucrarea reclamațiilor clienților.
Principalele responsabilităţi :
contactează telefonic clienții companiei (preponderent fermieri) și aplică chestionare de feed-back răspunde apelurilor sosite la numărul verde alocat reclamațiilor și sugestiilor clienților transmite departamentelor interesate reclamațiile clienților prelucrează și centralizează informațiile colectate din ambele surse: formulare de feed-back și reclamații contactează clienții în urma reclamațiilor pentru a-i informa despre statusul soluționării reclamației participă la alte proiecte ce au ca obiect aplicarea de chestionare în interiorul companiei despre satisfacția angajaților sau aplicarea de formulare de feed-back pe diverse teme Oferim: salariu atractiv bonus de performanță tichete de masă asigurări private de sănătate posibilitatea de a lucra 80% din timp de acasă