Director de Îngrijire rezidențe seniori in Târgu Mureş

Descrierea rolului: În calitate de Director de Îngrijire rezidențe seniori, veți avea rolul crucial de a supraveghea și coordona activitățile zilnice ale echipei de îngrijire.  scopul rolului: se asigură că serviciile de îngrijire destinate beneficiarilor la nivel de rezidențe de seniori (Sanpaul și Apahida) se desfășoară conform standardelor de calitate interne / externe și contractelor semnate cu beneficiarii.  are în subordine Managerii de rezidență si personalul de la nivel de rezidență (100 de persoane) Rolul se desfășoară de la sediul central din Târgu Mureș, având deplasări între centrele din Sanpaul și Apahida (Cluj), astfel că suntem în căutare de candidați din Târgu Mureș sau Cluj, cu disponibilitate la deplasări. Responsabilități: Asigură suportul și coordonarea necesară la nivel de Manager de Rezidență pentru buna desfășurare a activităților de îngrijire (inclusiv bucătărie, spălătorie, curățenie). Gestionarea relației cu beneficiarii și aparținătorii pentru chestiuni legate de îngrijire. Coordonarea rezolvării problemelor cu personalul de îngrijire angajat la nivel de rezidențe. Ia decizia finală de angajare/concediere la nivel de personal în cadrul rezidențelor. Rezolvarea în bune condiții a reclamațiilor de la beneficiari și aparținători. Rezolvarea neconformităților descoperite la auditurile interne/externe. Desfășurarea în bune condiții a inspecțiilor și controalelor autorităților pe parte de calitate și conformitate. Comunică top-managementului situația serviciilor de îngrijire la nivel de rezidențe și se asigură de implementarea strategiei companiei pe parte de îngrijire. Cerințe: Experiență de minim 3 ani pe un post de management. Abilități de management și leadership. Abilități excelente de comunicare verbală și în scris. Capacitate de rezolvare a problemelor. Persoană matură, calmă, pozitivă în orice situație. Disponibilitate de deplasare frecventă la rezidențe. Studii medii sau superioare. Cunoștințele medicale sau experiența în centre de rezidență din străinătate sunt un plus. Ce oferim: Salariu atractiv, în funcție de experiență și calificări. Mașină, laptop și telefon de serviciu. Pachet de beneficii complet, incluzând asigurare medicală. Oportunități de dezvoltare profesională și formare continuă. Un mediu de lucru stimulant și plin de satisfacții. Posibilitatea de a contribui la îmbunătățirea calității vieții pacienților. Suntem entuziasmați să cunoaștem candidați motivați și dedicați pentru a face parte din echipa noastră! dana.nedea@randstad.ro Introduction Requirements Information Organisation/Department Job description

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!