Specialist Resurse
Umane si salarizare/ Financiar - 1 post
Candidatul ideal
- Experienta de lucru de minim 2 ani ca si specialist salarizare;
- Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel );
- Buna cunoastere a legislatiei in domeniul salarizarii;
- Cunostinte de contabilitate privind evidenta facturilor de Furnizori;
- Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini
simultan;
- Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata
spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;
- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
Descrierea jobului
- Verificarea zilnica a condicilor de prezenta;
- Emiterea lunara a fiselor de pontaj, verificarea lunara statelor de
plata;
- Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele
salariale;
- Transmiterea corecta, completa si la timp a rapoartelor solicitate de
catre superiorul ierarhic;
- Emiterea si eliberarea adeverintelor privind veniturile salariatilor
companiei;
- Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii
prevederilor legale in domeniul salarizarii;
- Efectuarea intregii activitati de salarizare conform legislatiei in
vigoare;
- Consultarea permananeta a modificarilor legislative, raportarea si
implementarea acestora in activitatea desfasurata.
- Tinerea evidentei zilnice a facturilor venite de la furnizori ,pe date
scadente, evidenta plati,etc
- Cunoasterea programului informatic Nexus ERP - este un plus
Specialist costuri / Financiar
Responsabilitati:
- Identificarea Costurilor de productie, Costurilor cu prestarile de
servicii , a celor legate de salarizare, Controlul costurilor generale
- Furnizeaza rezultatele analizei costurilor
- Efectueaza verificari de acuratete a bazei de date si a datelor
introduse in sistem;
- Evidenta costuri si determinare profit/pierdere pentru fiecare lucrare
in derulare.
Cerinte:
- Studii superioare economice
- Eventual experienta in control costuri
- Planifica, dezvolta, calculeaza si controleaza activitatea de costuri
pe fiecare lucrare ;
- Cunostinte de operare in Microsoft Office
- Cunostinte de operare NEXUS – ar fi un avantaj
- Excelente abilitati de comunicare si gandire analitica
- Proactiv si pragmatic
- Spirit de lucru in echipa
Rugam sa aplice doar candidatii care se incadreaza strict
in cerinte.