Candidatul ideal
- Absolvent
studii superioare economice;
- Bune cunostinte de operare PC- Microsoft Office Word, Outlook, Excell – nivel
avansat
- Capacitate ridicata de analiza si organizare;
- Buna colaborare in cadrul echipei;
- Atentie la detalii, persoana responsabila, serioasa si punctuala;
- Experienta pe un post similar constituie avantaj;
Descrierea jobului
- Proceseaza cu
maxima atentie si confidentialitate informatiile si documentele clientilor.
- Tine evidenta soldurilor clientilor si transmite notificari/preavize in caz
de neachitare a facturilor la timp;
- Raspunde reclamatiilor si solicitarilor primite de la clienti in termenele
conform procedurilor societatii;
- Intocmeste facturi pentru diverse servicii;
- Tine evidenta contractelor de prestari servicii;
- Intocmeste rapoarte ;
- Colaboreaza cu celelalte departamente;
- Verifica fisele de cost aferente contractelor de prestari servicii;
- Verifica devizele de lucrari;
- Analizeaza marjele comerciale realizate din servicii si lucrari.