Candidatul ideal
Cunostinte de baza contabilitate primara;
Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office nivel avansat;
Abilitati de comunicare si organizare;
Atitudine pro-activa,dorinta de a invata
Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua;
Organizator al muncii intr o maniera ordonata,clasificata,clara si sistematica.
Descrierea jobului
Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
Asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
Organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;