Economisti Contabili in Timisoara

Candidatul ideal

Pentru clientii nostri, companii de productie ( alimentar / constructii / automotive) sau servicii ( transport / IT / SSC) suntem in cautare de 5 economisti contabili cu experienta.

Responsabilitati:

  • Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
  • Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice;
  • Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati, bonuri de consum, etc.
  • Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
  • Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti;
  • Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
  • Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta.
  • Intocmirea situatiilor privind evidenta taxelor locale datorate de Societate catre Primarii,
  • descarcarea lunara pe cheltuieli al acestor taxe prin inregistrarea in contabilitate, intocmirea
  • corecta si la timp a declaratiilor privind impozitele locale;
  • Inregistrarea in contabilitate a mijloacelor fixe noi achizitionate, alocarea unui numar de
  • inventar in conformitate cu reglementarile legale si a procedurilor locale; verificarea duratei
  • de viata si a clasificarii mijloacelor fixe puse in functiune;
  • Urmarirea mijloacelor fixe pe grupe de inregistrare si pe locuri de folosinta;
  • Actualizarea permanenta a bazei de date a mijloacelor fixe, cu ocazia transferului intre
  • locatii, efectuarii de imbunatatiri, de reevaluari, schimbarii duratei de amortizare, casarii,
  • vanzarii etc.
  • Calcularea amortizarii mijloacelor fixe puse in functiune;
  • Verificarea achizitiilor intracomunitare si intocmirea declaratiei intrastat;
  • Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, etc;

  • Cerinte:
  • absolvent in domeniul financiar-contabil;
  • experienţă în contabilitate de minim 3 ani;
  • cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare;
  • cunostinte utilizare suita Microsoft Office in special excel
  • cunostinte utilizare soft contabil sau soft ERP/SAP/SAGA/Oracle/Ciel
  • abilitati organizatorice, de comunicare si leadership;
  • capacitate ridicata de analiza si sinteza;
  • atentie la detalii
  • Contact

    Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

    Anunţ expirat
    loading...
    www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!