Financial Controller in Curtea De Argeş

Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services. Responsabilități Raportare/Analiză; Asigură gestionarea procesului de raportare lunară a cheltuielilor operaționale aferente centrelor de cost, respectiv a investițiilor; Analiza deviațiilor versus buget și discutarea lor cu responsabilii de departamente; Gestionează analizele lunare/indicatorii în legatură cu activitatea operațională, cu accent pe costul de produs și profitabilitate; Gestionează în ERP SAP costul și structura de cost pe produs; Realizează analize ad-hoc și previziuni conform solicitărilor; Planificare și Bugetare; Parte a echipei care gestionează întocmirea și monitorizarea bugetului anual, pe termen mediu și a prognozelor (forecast); Oferă sprijin celorlalte funcții și echipe pe teme de controlling; Parte a echipei din Departamentul Financiar care gestioneaza misiunile de audit statutar și intern; Parte a echipei de inventariere a mijloacelor fixe și stocurilor. Profilul tau: Studii superioare economice sau tehnice; Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară, de preferat într-o companie de producție; Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PowerPoint) sau Google Suits - avansat obligatoriu, SAP poate reprezenta avantaj; Calificări speciale: cunoștințe de contabilitate de gestiune; Persoană organizată; Capacitate de analiză și sinteză; Adaptabilitate, atitudine proactivă, capacitate de a inova; Responsabilitate, capacitate de analiză și atenție la detalii; Spirit analitic: să poată identifica soluții la problemele cu care se confruntă; Simț dezvoltat al eticii profesionale; Limba Engleză - conversational.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!