Candidatul Ideal Absolvent: studii medii/superioare (preferabil în domeniul administrativ, logistica sau tehnic). Experienta: relevanta in gestionarea activitatilor administrative si a parcului auto. Cunostințe bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook). Persoana organizata, proactiva si capabila sa gestioneze sarcini multiple intr-un mediu dinamic. Permis de conducere categoria B Engleza: mediu Descrierea jobului Gestionarea logistica a spatiilor de lucru: intretinerea acestora, coordonarea cu furnizorii de servicii. Realizeaza achizitiile din departamentul administrativ: produsele de curatenie, consumabile de uz intern si protocol. Pregatirea si gestionarea bugetului pentru activitatile administrative. Monitorizeaza derularea contractelor de utilitati; Coordonarea activitatilor legate de parcul auto; Mentinerea relatiilor cu furnizorii si partenerii privind serviciile de intretinere a spatiilor si vehiculelor. Identifica situatii sau procese care nu functioneaza eficient si propune superiorului direct solutii de imbunatatire; Beneficii: Oportunități de formare și dezvoltare continuă; Expunere la proiecte provocatoare în diverse industrii locale și internaționale; Servicii medicale private; Abonament Bookster; Abonamente 7Card & Worldclass. Despre TotalSoft: Înființat în 1994, TotalSoft este unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme software de business (ERP, HCM, CRM, DM și BI) din Europa Centrală. TotalSoft este furnizorul preferat de soluții ERP în România și unul dintre primii 10 furnizori globali de soluții software pentru industria de leasing. Powered by JazzHR
Functionar Administrativ in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!