Responsabilități:Principalele tale provocări vor fi:Recepționarea, verificarea și gestionarea mărfurilor primite în depozit;Organizarea eficientă a spațiului de depozitare pentru a asigura accesibilitatea și siguranța mărfurilor;Întocmirea documentelor necesare pentru intrările și ieșirile din depozit;Monitorizarea nivelului stocurilor și realizarea inventarelor periodice;Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura o gestionare optimă a fluxului de mărfuri; RequirementsCerințe:Pentru a avea succes vei avea nevoie de:Experiență anterioară în gestionarea unui depozit sau într-un rol similar de minim 2 ani; Studii medii, superioare reprezinta avantaj;Cunoștințe de operare PC și pachet Microsoft Office;Minime cunoștințe de limba engleză;Abilități bune de organizare și gestionare a timpului;Capacitatea de a lucra în echipă și intr-o manieră eficientă;Cunoștințe de operare a echipamentelor de depozit (palete, transpalet, etc.).Flexibilitate și atenție la detalii; What we offerBeneficii:Câteva motive pentru care să te alături echipei noastre:Salariu motivant;Primă de prezență – apreciem implicarea ta!Bonus de performanță – încurajăm și premiem performanța!Spor de 5% pentru minim 3 ani vechime în muncă – rasplătim experiența ta de până acum!Tichete de masă de 40 lei / zi;Transport asigurat sau decontat conform politicilor companiei – cautăm soluții pentru ca tu să faci parte din echipa noastra!Prima de recomandare – te incurajăm să contribui la formarea echipei noastre!Abonament medical – sănătatea ta este și una din prioritățile noastre!Posibilitate de dezvoltare profesională continuă;Parte a unei echipe dinamice în continuă dezvoltare.
Gestionar depozit Stores. in Sebeş
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat