Inginer Ofertare (Property and Facility Management) in Bucuresti

  At Infotree, meeting your career needs is a top priority. Client satisfaction is largely dependent on the resources we can provide, and we take pride in our delivery. We have a supportive team in place to give quality people a chance to grow and challenge themselves in their roles which has resulted in that we have placed many employees in positions that have grown into lifelong careers. We have a team of dedicated recruiters and consultant care representatives that are committed to your success and well-being. Check out our open roles to get started. Infotree Poland Sp. z o.o. is part of Infotree Global Solutions. Agency number: 15970.    Pentru clientul nostru din București, care oferă soluții integrate în dezvoltarea proprietății, managementul proprietăților și facilităților și servicii de construcție a clădirilor, căutăm un INGINER OFERTARE (Property and Facility Management). Compania se adresează oricărui tip de nevoi din industria imobiliară pentru investiții la scară medie și mare: - clădiri de birouri; - proiecte mixte de dezvoltare: birouri, comerciale; - proprietăți industriale: depozite, uzine, spații de servicii; - proprietăți rezidențiale; - proprietăți comerciale: mall-uri, clădiri de parcare, galerii comerciale. Locație: București Mod de lucru: on site CERINȚE: Experiența 1-2 ani în ofertarea lucrărilor de instalații electrice, sanitare, termice, HVAC, aferente domeniului PFM (depozite logistice, clădiri de birouri); MS Office, Outlook, MS Project (constituie avantaj); Studii superioare, tehnice/inginerie (absolvent Politehnica sau UTCB). Cunoșterea limbii engleze reprezintă un avantaj. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI : Sprijină procesul de facility management cu privire la achiziția de bunuri și servicii; Oferă suport în întocmirea, transmiterea și prezentarea cererilor de ofertă, pe măsură ce sunt solicitate; Sprijină dezvoltarea departamentului de achiziții; Este necesară planificarea în avans și obținerea a minimum trei cotații pentru propunerea bugetului anual, pentru toate proiectele GVPM contractate; Urmărește comenzile întârziate sau greșite, va negocia noi termene de execuție și va ajusta comenzile ulterioare dacă este necesar; Transmite semestrial un raport de analiză a serviciilor externalizate ale companiei și contractelor de servicii cu terții; Va crea un registru centralizat/ o bază de date pentru furnizori, produse, contracte, tarife și îl va menține actualizat; Negociază și aplică reduceri și va căuta furnizori alternativi (unde este necesar); Solicită furnizorilor o descriere corespunzătoare a serviciilor oferite; Va stabili un format standard pentru propunerile comerciale; Sprijină procesul de licitare, oferind consultanță cu privire la toate achizițiile, aprovizionare, furnizor și lucruri legate de contractul de management;  Menține un registru centralizat al tuturor ofertelor care au fost depuse; Va lua în considerare toate reglementarile relevante, actuale și prevăzute de lege, și toate normele oficiale de practică și va solicita furnizorilor să se conformeze.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!