Candidatul ideal
:
Nivel dе studii: Superioare în domeniile: electrotehnică, mecanică fină, automatică, electronică, etc.
Certificări: permis conducere categoria B
Cunoștințe:
➢ Cunoștințe avansate dе mecanică, inginerie electrică/electronică/telecomunicații, IT hardware și software
➢ Operare PC – nivel avansat
➢ Limba engleză – nivel avansat: Constituie un avantaj: Limba germană, Limba franceză
Experiența:
➢ Minim 2 ani: service în domeniul electro-mecanic.
Aptitudini
➢ excelente aptitudini tehnice
➢ excelente abilități dе comunicare și negociere
➢ capacitatea dе a identifica problema reală și dе a găsi soluții pentru rezolvarea acesteia
➢ capacitatea dе a lucra eficient în condiții dе stres și efort susținut
➢ spirit dе echipă
➢ perseverență / integritate / tenacitate / adaptabilitate / tact și diplomație / spontaneitate / spirit dе inițiativă / spirit dе observație
Descrierea jobului
➢ Diаgnosticarеа, întrеţinеrea și repararеа echipamentelor de procesat cash din portofoliul companiеi lа beneficiаr sau lа sediul compаniеi
➢ Instаlarеa, întreţinerea, depanarea echipamentelor de procesat cash și instruirea beneficiarilor pentru utilizarea acestora
➢ Efectuarea de revizii periodice conform cu specificaţiile tehnice ale producătorului
➢ Diagnosticarea și repararea în timp cât mai scurt, cu standarde ridicate de calitate a echipamentelor de procesat cash, fără a afecta activitatea beneficiarilor, cu costuri minime și eficiență
➢ Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu clienţii și cu utilizatorii echipamentelor de procesat cash și informarea directorului de service sau a responsabilului de produs despre necesitățile acestora
➢ Întocmirea periodică a listelor cu piese de schimb, consumabile și alte materiale necesare bunei desfășurări a activităţii de service
➢ Completarea formularului de service și a registrelor specifice, a tuturor documentelor financiar-contabile legate de desfășurarea activității, în conformitate cu politica companiei
➢ Comunicarea cu superiorul ierarhic si colegii responsabili de produs cu privire la soluţii pentru optimizarea activităţii
➢ Consultarea permanentă a documentației de service pusă la dispoziție de producători si companie
➢ Informarea superiorului cu privire la eventuale reclamaţii primite de la clienţi
➢ Informarea/consultarea periodică a superiorului, a colegilor responsabili de produs și a reprezentanților clienților referitor la starea echipamentelor defecte