Junior Brand Manager in Bucuresti

Rolul acestei pozitii este sa ne ajute sa devenim The Partner of Choice in segmentul de branduri Mass prin contributia la definirea strategiei de portfoliu, (inclusiv recrutarea de branduri noi), prin dezvoltarea planurilor de marketing care sa ne ajute sa construim branduri iubite de consumatori si care sa sustina atingerea ambitiei de a fi alegerea numarul 1 pentru principali, consumatori si parteneri.Junior Brand Managerul va acorda suport in implementarea strategiilor de marketing eficiente pentru brandurile alocate, cu obiectivul de a asigura cresterea valorica a vanzarilor nete si a profitului, castigarea cotei de piata, in timp ce va asigura un management eficient al stocurilor de produse (inventar), o rata de livrare buna si va gestiona eficient bugetul de marketing alocat.Responsabilitati principaleDezvoltarea, implementarea si monitorizarea strategiilor de marketing ( portofoliu, distributie, pret, promovare) pentru brandurile alocate cu obiectivul de crestere profitabilaSeteaza, impreuna cu Marketing Managerul, planurile de vanzari pe clienti pentru brandurile alocateManagement de portofoliu: analiza produselor performante, non-performante, propuneri de imbunatatire sua inlocuire a portofoliuluiPrezinta informatii despre noi produse si sytrategia brandurilor alocate partenerilor comerciali, merchandiserilor, personalului de vanzareDezvoltarea si mentinerea unor parteneriate puternice cu reprezentantii brandurilor, coordonarea si pregatirea vizitelor de piata din partea branduluiRaportare saptamanala/lunara/trimestriala in conformitate cu cerintele brandurilorEfectueaza previzionarile de comanda pentru noi produse in conformitate cu strategia fiecarui brand alocatPlanifica si coordoneaza si coordoneaza campaniile de promovare (de la dezvoltarea, implementarea si masurarea rezultatelor -> prezentarea la final a rapoartelor de close-out si recomandari viitoare)Managementul agentiilor de creatie si productie publicitaraAnaliza constanta a actiunilor competitiei, vizite de piataAlte task-uri in functie de proiectele companieiStudii superioare/Master în marketing, studii economicemin 1-2 ani de experiență în marketing (de preferință în industria Beauty)cunostinte solide de operare PC (Microsoft Office Powerpoint, Excel, platforme de social media constituie un avantaj)Creativitate, initiativa, inovatie, proactivitateFoarte bune abilitati de comunicare atat verbal, cat si in scris, in limba romana si in limba engleza;Abilitati de a lucre in echipa: colaboreaza usor cu parteneri interni/externi si se adapteaza usor la diferite stiluri de lucruAbilitati bune de project management si organizare a proiectelorOrientare spre rezultateExcelenta in executie: isi asuma responsabilitatea pentru calitatea taskurilor livrate.Capacitatea de a identifica oportunitati de schimbare/imbunatatire a proceselorIntelegere si experienta in dezvoltarea activarilor de trade marketing, category management, pricing and revenue reprezinta un plusPasiune pentru industria de Beauty/Parfumerie

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!