Candidatul idealAbsolvent de studii superioare, de preferat in Marketing, Sociologie sau Economie; Între 1 și 3 ani experiență în studii de piaţă, cercetări sociologice, marketing; Foarte bune abilități de comunicare, formulare și prezentare; Bune capacități de analiză și sinteză;Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;Bune capacități de organizare și planificare;Spirit de echipă și un grad ridicat de independență;Orientare și deschidere către client;Bune cunoștințe ale pachetului G - Suite sau Microsoft Office;Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.Descrierea jobuluiEste responsabil de realizarea studiilor de piață și a rapoartelor de cercetare interne & externe cu scopul de a cunoaște mai bine clienții companiei;Menține legătura cu agențiile externe în vederea derulării studiilor de satisfacție;Comunică rezultatele în concordanță după fiecare val de cercetare a pieței sau conform frecvenței stabilite;Participă activ la ședințele/ grupurile de lucru cu teme care pot impacta procesul de cercetare de piață;Se informează permanent de evoluția pieţei de bricolaj şi de evoluţia concurenţei.Ce vei găsi la noi: O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie; Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;Ocazia de a fi parte dintr-o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește;Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare; Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională: flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru; card pentru tichete de masă; zi liberă plătită pentru ziua de naștere; suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces); recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.
Junior Customer Insights Specialist in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat