Key account manager (Facility Management) in Sibiu

Key account manager (Facility Management)Posting date : 03/10/2023Requisition ID : 13693 KEY ACCOUNT MANAGERSIBIUENGIE BUILDING SOLUTIONSENGIE Building Solutions, companie din grupul ENGIE Romania, este specializată în servicii de facility management și soluții de eficiență energetică pentru clienți B2B.În prezent, căutăm o persoană care să aibă cunoștinte tehnice avansate și abilități management echipe multidisciplare, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Key Account Manager. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.Ce vei face:Vei stabili scopul proiectului, cerințele și coordona activitățile necesare desfășurării proiectului, vei gestiona costurile și rezultatele operaționale pentru proiect, vei realiza proceduri de achiziții de bunuri, lucrări și servicii precum și evaluează și adopta măsuri optime de control, în vederea minimizării factorilor de risc și obținerii calității proiectului.Vei oferi consultanță clienților, în mod personalizat, respectând solicitările acestora, indicând riscurile și oportunitățile din afacerea acestuia corelate cu piață de FM, astfel încât să maximizeze parteneriatul cu aceștia.Vei propune și negocia cu clienții din portofoliu condițiile contractuale în condiții win-win care să permită un parteneriat de durata cu aceștia.Vei coordona personalul din subordinea să la executarea contractului și colaborează cu departamentele societății cu scopul de a asigura față de părțile contractante o supraveghere, conducere și derulare contractuală optimă din punct de vedere al cerințelor tehnice și comerciale.Vei propune metode de depășire a indicatorilor de rentabilitate (volume, marje, discount, creanțe recuperate) pentru portofoliul aferent de clienți.Vei urmări fidelizarea clienților actuali în condițiile pieței, utilizând inovația și cunoștințele despre client, în scopul creării unei oferte personalizate.Vei supraveghea permanent acțiunile concurenței și informează managementul și echipa de vânzări despre acțiunile acestora.Vei asigura optimizarea consumurilor în scopul reducerii cheltuielilor (energie, material, manoperă);Vei asigura derularea proiectului în parametrii stabiliți: timp, cerințe, cost, nivel de calitate, etc.Vei urmări și finalizează lucrărilor/proiectelor/intervențiilor prin întocmirea și predarea documentelor (rapoarte de lucru, situații de lucrări, anexe, confirmări, etc.) în vederea facturării.Vei asigura suport pentru elaborarea documentelor de prezentare, ofertele, contractele către clienți.Vei propune servicii noi adaptate nevoilor clienților.Vei întocmi planurile detaliate de lucru lunare (grafic de execuție, forță de muncă necesară pentru tehnică și montaj, materiale necesare, etc.) și de monitorizare a respectării și implementării acestora;Vei participa la ședințele cu beneficiarul, precum și dispune și conduce discuții de coordonare;Vei asigura documentarea și implementarea la timp a tuturor solicitărilor/modificărilor suplimentare solicitate de client.Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:Studii superioare tehnice finalizate (absolvent Universitatea Politehnică/Instalații în Construcții/Electromecania sau asemănătoare);Experiență de minimum 3 ani în poziții similare în industria de Facility sau Property Management;Experiență în coordonarea unei echipe de minimum 3 ani;Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu;Certificări/autorizări în domeniu constituie avantaj;Permis de conducere categoria B;Responsabilitate în luarea deciziilor;Abilitatea de comunicare cu colaboratorii și clienții;Prioritizarea în planificarea activităților;Atitudine proactivă în rezolvarea problemelor;Capacitate de organizare și control.Beneficii:Asigurare medicală privată pentru tine și familie;Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;Tichete de masă;Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților: https://www.engie.ro/wp-content/uploads/2022/09/ER_Nota-de-informare-Candidati.pdfDespre ENGIEGrupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, energie electrică şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de energie electrică, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de energie electrică. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,9 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au peste 4.000 de angajaţi.Job Requisition ID on SAP SF13693OrganizationGBU Energy SolutionsLanguage on SAP SFen_USLevel of ExperienceSkilled ( >3 experience <15 years)DegreeBachelor's DegreeCountryRomaniaCategoryBUSINESS DEVELOPMENT / SALES / MARKETINGJob ContractPermanentJob CitySibiuJob Posting DateTue, 10/03/2023 - 14:02job_division_level_oneES International Europejob_mapped_organizationENGIE ENERGY SOLUTIONS Apply Share

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!