Principalele responsabilități: Înregistrare documente contabile Inregistrare case de marcat Întocmirea și controlul tuturor fluxurilor de numerar (încasări/ plăţi/case de marcat) Monitorizarea și clarificarea constantă a diferențelor caselor de marcat Persoană suport – Filiale în vederea evidențierii corecte în contabilitate a înregistrarilor cu privire la casele de marcat Întocmire facturi Verificare și înregistrare deconturi Înregistrare extrase bancare și efectuare plăți Creare furnizori Arhivarea corectă și conform legii a documentelor și documentarea tuturor operațiunilor și procedurilor sociețătii; Candidatul ideal: Cunoștințe tratament fiscal – contabil în operațiunile cu casele de marcat Implementare mapare contabilă conform OMFP 1802 Implementare Bilanț- Balanță conform reglementărilor contabile din Romania Cunoștințe foarte bune SAP FI /SAP HANA Cunoștințe engleza / germana – constituie avantaj Experiență în retail Oferta noastră: Pachet salarial atractiv; Mediu de lucru plăcut sigur și motivant ; Școlarizare complexă în cadrul unei echipe motivate și competente; Tichete de masă
Lucrator comercial, Balotesti in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat