De ce te vom iubi Entuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Alătură-te echipei noastre de Logistică în calitate de Lucrător comercial în punctul de ridicare comenzi ConstanțaCe vom aprecia la tine:Abilități bune de comunicare, organizare și prioritizare a responsabilităților zilniceOrientare către lucru în echipăAtitudine proactivă orientată către nevoile cliențilorCapacitatea de adaptare și orientare către soluțiiAbilități/cunoștințe de lucru în sisteme PC (recepție/ înregistrare marfă)Rezistență la efort fizic, capacitatea de a manipula individual colete de până la 25 kg Disponibilitate de a lucra în ture Responsabilitățile tale Responsabilităţile tale vor fi:Manipularea mărfurilor: recepție, descărcare, încărcare și organizarea în spațiul de depozitare în vederea livrării produselor către clienţi în timp utilCunoașterea, respectarea și aplicare procedurilor și metodelor de lucru, conform rutinelor zilniceInregistrarea și actualizarea informațiilor legate de procesele zilnice în sistemele interneGestionarea retururilor venite din partea clienților cu respectarea procedurii de returInteracțiune zilnică cu clienții și gestionarea informații necesare, folosind un limbaj profesionist adecvat, cu scopul de a oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai plăcutăAșezarea comenzilor în funcție de tipul acestora în zonele desemnateVerificarea cantitativă și calitativă a comenzilor pregătite pentru livrare, conform standardelor și obiectivelor departamentuluiUtilizarea echipamentului de lucru în mod corect, sigur și eficient, pentru a minimiza riscurile de accidente Raportarea imediată a orcărui incident ce vizează probleme de sănătate sau securitate către managerul directPreluarea inițiativei și propunerea de noi soluții, împreuna cu echipa, pentru a îmbunătăţi experienţa de cumpărare a clienţilor Împreună ca o echipă Noi ne întâlnim cu clienții noștri - în magazinele noastre, online, prin catalogul nostru și dincolo de toate acestea. Cunoaștem gama de produse IKEA, piețele locale și nevoile clienților noștri și identificăm permanent modalități noi de stabilire a unor adevărate legături cu clienții noștri, pentru a optimiza vânzările și profiturile. Alături de mii de colegi din jurul lumii, formăm o echipă diversă care lucrează pentru un succes mondial continuu al Conceptului IKEA - un concept care ajută milioane de clienți să creeze o viață mai bună în fiecare zi! De ce a lucra la IKEA înseamnă mult mai mult decât un loc de muncă? Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea: • Îți vom oferi un salariu corect și atractiv și îți vom acorda compensații suplimentare dacă lucrezi în schimbul de noapte sau în weekend, te vom susține financiar cu o indemnizație pentru transport și masă și vei avea întotdeauna la dispoziție mâncare gătită (cu carne sau vegetariană) în restaurantul angajaților, precum și băuturi și gustări gratuite (cafea, sucuri, fructe). • Știm că timpul tău liber este important, așa că, în fiecare an, vei primi un voucher de vacanță. • Ai o cameră suplimentară pe care ai vrea s-o renovezi? În calitate de angajat IKEA, beneficiezi de discounturi la toate produsele noastre. • Credem că fiecare dintre noi contribuie la îndeplinirea (și depășirea) obiectivelor noastre. Aceasta este ideea care stă la baza programului nostru unic de bonusuri pe bază de performanță: One IKEA Bonus. Acesta ne recompensează pentru că dezvoltăm afacerea noastră – împreună! • Sănătatea și starea ta de bine sunt priorități maxime pentru noi, așa că îți oferim un abonament medical privat și asigurare de viață. Suntem conștienți că toată lumea are ocazional nevoie de ajutor cu provocările vieții și cerințele zilnice. Îți oferim asistență non-stop din partea unor experți externi dacă ai nevoie de ajutor legat de probleme profesionale, personale și emoționale sau dacă ai nevoie de consiliere juridică ori financiară. • Există multe oportunități de creștere, așa că îți vom oferi o gamă largă de cursuri de training online prin intermediul platformei noastre de învățare; iar dacă dorești să-ți schimbi cariera sau postul, nu va fi nevoie să părăsești compania: avem multe oportunități și exemple de angajați care și-au schimbat postul, locația sau chiar țara.
Lucrător comercial, Punct de ridicare comenzi IKEA Constanța in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat