Manager Clientela Affluent - Sucursala Constanta Permanent contract|Constanta|Retail & online banking Manager Clientela Affluent - Sucursala Constanta Constanta, Romania Permanent contract Retail & online banking Misiune Responsabilitati principale: Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti din segmentul Affluent; Actualizeaza permanent portofoliul de clienti, aplicand pe langa criteriile de segmentare si cele de notorietate locala si reguli comerciale: clienti ce pot fi echipati si cu care se poate construi o relatie solida pe termen lung; Primeste documentele necesare de la client in vederea intrarii in relatie cu banca urmarind respectarea prevederilor si procedurilor specifice; Actualizeaza datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare, asigurand confidentialitatea identitatii clientilor si a operatiunilor efectuate; Contacteaza, viziteaza si stabileste o relatie personalizata cu clientii; Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, acompaniindu-i permanent in procesele lor investitionale. Propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din cadrul bancii; Promoveaza clientilor produsele si serviciile care fac obiectul unei campanii comerciale dedicata segmentului Affluent; Pregateste si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoare; Acorda credite clientilor Affluent sau si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate; Monitorizeaza evolutia indicatorilor de risc pentru angajamentele clientilor; Fidelizeaza clientii prin oferirea unor servicii de calitate, dedicate nevoilor acestora; Realizeaza analize privind: echiparea clientilor din portofolii, evolutia soldurilor si a operatiunilor; intocmeste rapoarte cu rezultatul vizitelor realizate pe teren; Stabileste planuri de actiune pentru realizarea obiectivelor comerciale repartizate; Identifica si atrage noi clienti care corespund profilului Affluent Colaboreaza permanent cu Managerii Clientela MassMarket /Companii Mici/ Corporate pentru dezvoltarea reciproca a portofoliilor; Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte: Obiective: numar de intalniri, produse si servicii vandute, clienti noi atrasiMijloace: intalniri cu clientii, demersuri personale, oferta dedicata segmentului AffluentVa obtine certificarea MIFID Profil Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; specificul si evolutia pietei Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite Cunostinte informatice: Excel, Word, PPT Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice Cunoasterea unei limbi straina dе circulatie internationala (preferabil) În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile. Descriere BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excellent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale. We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Reference: 230005JE Entity: BRD Starting date: immediate Publication date: 2023/04/28 Share Manager Clientela Affluent - Sucursala Constanta
Manager Clientela Affluent - Sucursala ConstantaPermanent contractConstanta, Romania in Constanţa
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat