Manager Clientela Companii Mici Retail & online banking Permanent contract Constanta, Romania Reference 24000NSO Start date 2024/11/30 Publication date 2024/11/01 Misiune Misiune: Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri de maxim 1 milion EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii.Principalele responsabilităţi: Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu; Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale; Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client; Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are; Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite; Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii; Actualizeaza fisele clientilor; Redacteaza rapoarte de activitate; Urmareste indeplinirea obiectivelor anuale privind numarul si gradul de echipare a clientilor din portofoliile alocate ; Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti; Transmite catre conducere raportari periodice pentru vanzarile din cadrul campaniilor nationale si locale; Pregateste si analizeaza dosarele de credit; Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate. Profil Studii si Experienta: Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, specificul si evolutia pietei; Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare; Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite; Cunostinte informatice: Excel, Word , PPT; Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice. Profilul candidatului: Orientare spre client; Comunicare; Abilitati de vanzare si persuasiune; Cooperare, lucru in echipa; Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ; Organizare; Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor; Orientare spre rezultat. Evoluţie BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excelent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale. Descriere În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.BRD se angajeaza sa promoveze diversitatea, echitatea si incluziunea. Suntem mandri sa oferim un mediu de lucru unde diversitatea de medii, culturi, idei si experiente stimuleaza inovatia si creativitatea. Indiferent de identitate, candidatura si competentele tale vor fi analizate in mod obiectiv si echitabil. BRD este un angajator cu sanse egale, oferind oportunitati de cariera candidatilor si angajatilor, indiferent de gen, varsta, orientare sexuala, dizabilitati, religie, sau orice alta caracteristica individuala.BRD se angajeaza sa promoveze diversitatea, echitatea si incluziunea. Suntem mandri sa oferim un mediu de lucru unde diversitatea de medii, culturi, idei si experiente stimuleaza inovatia si creativitatea.Indiferent de identitate, candidatura si competentele tale vor fi analizate in mod obiectiv si echitabil. BRD este un angajator cu sanse egale, oferind oportunitati de cariera candidatilor si angajatilor, indiferent de gen, varsta, orientare sexuala, dizabilitati, religie, sau orice alta caracteristica individuala. Diversity and Inclusion We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Share Manager Clientela Companii Mici Permanent contract Constanta, Romania Titre Similar jobs Titre Jobs & contracts
Manager Clientela Companii Mici in Constanţa
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!