Descripción del puesto:Responsabilitati principaleØ Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu:o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale;o Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile clientilor ; o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;o Promoveaza la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile aflate in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specifice ;o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client ; o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti;o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata; o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii; o Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare; o Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare; ; o Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate ; o Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina inactivarea lor.Ø Asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei, verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati ;Ø Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS etc.);Ø Efectueaza operatiunile (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv constituiri/ lichidari produse de economisire si verifica documentele aferente operatiunilor realizate; Ø Proceseaza/ primeste si verifica documentele aferente operatiunilor curente (in lei, valuta) si le transmite catre CRSC /CPOV pentru prelucrare ( instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc.) ;Ø Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;Ø Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;Ø Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.Ø Identifica si atrage noi clienti Ø Colaboreaza cu Managerii SB/ Corporate pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail-PF; Ø Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte: o Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor ;o Mijloace: actiuni personale, contacte cu clientii, conditii preferentiale acordate de catre Banca cu conditia existentei unei contrapartide pentru Banca. Ø Desfasoara activati de promovarea si vanzare produse si servicii bancare/ intermediate de banca in afara sediilor bancii, cum ar fi: sediile institutiilor/firmelor cu care avem conventii, evenimente, targuri etc.Ø Participa la actiunile de : o animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti;o formare, organizate la nivel local si/sau central, sustine examenele necesare, solicitate de dispozitiile legale;Ø Se asigura de cunoasterea normelor si instructiunilor specifice clientilor persoane fizice si asigura aplicarea corecta a acestora.Ø Aplica prevederile programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorismØ Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul arasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru - prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);Ø Aplica principiile"clean desk" policy" (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate Requerimientos del candidato/a: Cunostinte si experienta * Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei * Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare * Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite * Cunostinte informatice: Excel, Word , PPT * Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice * Carnet categorie B * Cunoasterea unei limbi straina de circulatie internationala (preferabil)
Manager clientela si operatiuni - Agentia Nord in Piteşti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat