Misiune PozitieAsigura planificarea, coordonarea, monitorizarea si implementarea proiectelor IT repartizate.Sarcini si Responsabilitati - Specifice (1)1. Participa la toate fazele din ciclul de viata al proiectelor IT: proiectare, initiere, executie, control final; 2. Contribuie la dezvoltarea planului anual de proiecte majore planificate sau in curs de derulare in cadrul companiei. Prevede resursele/ calificarile necesare si lichiditatile cerute pentru executarea planului de proiect. Pregateste si intretine matricea de dependenta a cerintelor proiectului; 3. Asigura coerenta proiectelor coordonate in asa fel incat sa evite initierea unor proiecte care au acelasi scop si dublarea cererilor pentru aceleasi resurse umane sau materiale de catre doua sau mai multe proiecte; 4. Joaca rolul de interfata intre sponsorii si echipele de proiect pentru a stabili prioritatile si a aproba obiectivele, specificatiile si cererile de schimbare; obtine validarea de catre sponsori a livrabilelor si a costurilor proiectului; 5. Contribuie la elaborarea metodologiei pentru definirea si implementarea proiectelor in companie; defineste procesele si sistemele/instrumentele pentru dezvoltarea proiectelor in conditii adecvate; 6. Defineste criterii de performanta de urmat in timpul proiectului. Planifica si efectueaza masuratorile necesare pentru calculul valorilor monitorizate ale indicatorilor de performanta; 7. Supervizeaza procesul de control al schimbarii. Identifica cerintele de schimbare si asigura alinierea noilor cerinte la obiectivele specifice ale proiectului. Stabileste si mentine integritatea livrabilelor proiectului prin gestionarea adecvata a elementelor de configurare. Informeaza toate partile despre consecintele schimbarii; 8. Urmareste si evalueaza performanta furnizorilor; 9. Verifica respectarea termenelor de catre membrii echipei de proiect si anunta imediat orice intarziere catre echipa si sponsorii proiectului. Face propuneri pentru recuperarea intarzierii; 10. Verifica regulat calitatea livrabilelor si respectarea specificatiilor prevazute; 11. Urmareste neconcordantele ridicate pana la rezolvare completa. Verifica daca activitatile proiectului sunt executate conform metodologiei stabilite. Furnizeaza feedback catre toti membrii de proiect despre rezultatele asigurarii calitatii; 12. Creeaza si mentine o baza de date continand documentatia aferenta proiectului; 13. Faciliteaza si participa la identificarea si selectarea personalului implicat in proiectele coordonate, consultantilor si contractorilor in cooperare cu managementul companiei.Educatie - Nivel si SpecializareStudii superioare - obligatoriu în Automatica, Cibernetica, Informatica, Electronica - obligatoriuSpecializare/ Certificari/ CalificariManagement de proiect in IT - Constituie avantajExperienta RelevantaPe un post similar - min. 2 aniExperienta Relevanta in Industria/ DomeniulFinaciar / asigurari - min. 2 ani
Manager Proiecte IT in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat