#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești: Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență? Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri? Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți? În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului? Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești! Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții! Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de a propune soluții și de a conduce proiecte complexe; Persuasiv – stăpânești tehnicile de comunicare eficientă, de influență și de contraputere; Cu viziunea globală – ai capacitatea de a naviga între o viziune micro și macro a business-ului; Cu competențe manageriale – atât în managementul individual sau colectiv, cât și în toate ariile specifice (recrutare, integrare, formare, dezvoltare, motivare, evaluare etc) atunci când este cazul, inclusiv în context nonierarhic; Cu putere decizională - ești abil în a găsi cele mai raționale căi de acțiune viitoare și în a îți asuma riscuri calculate; Cu abilități digitale – utilizezi cu ușurință instrumente și aplicații informatice. Ce te pasionează: Dezvoltarea oamenilor printr-un management de proximitate; Dezvoltarea satisfacției clienților interni și externi; Dezvoltarea unor proiecte relevante online si offline pentru clienți și pentru companie; Proiectele complexe care implică găsirea unor soluții creative, împreună cu echipe mixte și numeroase; Subiecte de interes precum ”sprinturi”, ”design thinking”, ”omnicanal”, ”dezvoltare de noi competențe competitive pe piața de mâine”, ”noi tehnologii”, ” digital”. Ce vei face: Customer Service Ai grijă ca echipa ta să depună toate eforturile necesare pentru dezvoltarea excelenței operaționale și a calității relațiilor cu clienții interni și externi; Omnicanal Creezi și implementezi procese pentru un flux optim de marfă; Te asiguri de acuratețea și disponibilitatea stocului către clienți, în termenele stabilite; Te încredințezi că toți colegii sunt formați să ofere clienților cea mai bună experiență online și offline; Organizarea resurselor Ai grijă ca alocarea și gestionarea resurselor și instrumentelor să gireze pentru calitatea stocului de marfă; ai fi putut inventa sloganul ”Omul potrivit, la locul potrivit, la momentul potrivit!” Dezvolți parteneriate durabile cu prestatorii de servicii; Securitatea muncii Ești garantul respectării regulilor de securitate a oamenilor, a bunurilor în magazin și a serviciilor oferite; Te asiguri de respectarea politicilor de responsabilitate față de mediu; Management Ești un manager de proximitate, responsabil de recrutarea, integrarea, formarea și dezvoltarea echipei; Creezi un mediu de lucru plăcut, ce favorizează prin feedback continuu performanța în spiritul valorilor Leroy Merlin; Managementul tău permite dezvoltarea echipelor pe care le coordonezi; Comitet de Direcție Magazin În rolul tău de membru în Comitetul de Direcție al Magazinului, participi la adoptarea deciziilor cu impact în toate ariile de dezvoltare a magazinului; Propui strategia de supply chain în magazin, asumându-ți rolul de consultant și de contraputere, atunci când este cazul; Te asiguri de implementarea planurilor de acțiune specifice; Performanța economică Colaborezi cu toți membrii Comitetului de Direcție, dar și cu alți colegi din cadrul Serviciilor Suport pentru reușita proiectelor, dezvoltarea performanței economice și a rentabilității magazinului; Urmărești și animi indicatorii cantitativi și calitativi. Ce ne dorim să ai: Experiență în management – minim 2 ani; Experiență în project management (implementarea de noi procese și optimizarea proceselor existente) – constituie un avantaj; Experiență în comerț și/sau servicii clienți – constituie un avantaj; Experiență în logistică și/sau supply chain – constituie un avantaj. Ce vei găsi la noi:O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie;Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;Ocazia de a fi parte dintr-o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește;Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare; Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională: flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru; card pentru tichete de masă; zi liberă plătită pentru ziua de naștere; suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces); recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.
Manager Supply Chain Magazin Pallady in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat