Marketplace Account Health Specialist in Bucuresti

Candidatul ideal

Cerinte

  • Experienta in Customer Support;
  • Gandire analitica, structurata, usurinta de a invata, spontaneitate, atitudine pozitiva;
  • Bune abilitati de comunicare, motivatie de a invata lucruri noi si de a infrunta provocari, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
  • Limba engleza – nivel avansat;
  • Cunostinte de MS Office (Word si Excel, Outlook);
  • Studii superioare finalizate;
  • Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte;
  • Bune abilitati organizatorice si orientare catre detalii;
  • Rapiditate si eficienta.
  • Descrierea jobului


    Responsabilitati

  • Contacteaza zilnic partenerii eMAG Marketplace din portofoliu pentru a le oferi suport si pentru a gasi cele mai bune solutii de corectare a indicatorilor de performanta;
  • Contacteaza partenerii eMAG Marketplace pentru a le oferi sugestii pentru imbunatatirea indicatorilor de satisfactie a clientilor;
  • Analizeaza evolutia KPI-ilor partenerilor eMAG Marketplace;
  • Instruieste prin intermediul telefonului sellerii, in functie de nevoile acestora;
  • Colaboreaza cu alte departamente pentru solutionarea tuturor problemelor intampinate;
  • Cunoaste in detaliu toate fluxurile si procesele eMAG Marketplace;
  • Contribuie constant la construirea si imbunatatirea manualului de bune practici si recomandari pentru partenerii eMAG Marketplace.
  • Contact

    Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

    Anunţ expirat
    loading...
    www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!