Office Assistant in Târgu Mureş

Office AssistantClient Description:Adecco Permanent Recruitment recruteaza pentru unul dintre clientii sai, o companie specializata in configurarea, importul, vanzarea si instalarea de instrumente si echipamente de laborator un office assistant in orasul Targu Mures. Responsibilities:§ Ofera suport administrativ general:§ Gestioneaza corespondenta (emailuri, apeluri telefonice, documente).§ Organizeaza si arhiveaza documentele interne.§ Redacteaza si pregateste diferite rapoarte, prezentari si documente necesare echipei de management si departamentului de vanzari.§ Suport pentru departamentul de vanzari:§ Pregateste documentatia si materialele pentru echipa de vanzari (oferte, contracte).§ Monitorizeaza si actualizeaza bazei de date a clientilor.§ Suport pentru organizarea de evenimente, prezentari sau traininguri.§ Menține o buna comunicare cu echipa interna si partenerii externi.§ Ofera suport pentru clienti in cazul solicitarilor administrative.§ Colaboreaza cu departamentele de contabilitate, resurse umane sau logistica pentru activitati comune.§ Colaboreaza cu departamentul de contabilitate, pentru urmarirea incasarilor facturilor de la clienti si comunica cu clientii in cazul intarzierilor la plata.Candidate Profile:§ ABILITATI DE COMUNICARE - Excelente abilitati de organizare si multitasking.- Atentie la detalii si rigurozitate in gestionarea documentelor.- Abilitati de comunicare scrisa si verbala bine dezvoltate.- Capacitatea de a lucra independent si de a prioritiza sarcinile eficient.- Atitudine proactiva si orientare catre solutii.Beneficii:§ prime de Paste, Craciun, si de concediu. In totalitate, aceste prime acopera un salariu lunar.§ Cursuri / Traininguri dupa angajare§ Bonuri de masa

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!