Cautam Office Manager, cu simt organizatoric, care sa se ocupe eficient de activitatile administrative din Companie. CERINTE:Persoana responsabila, diplomata; Capacitate de a rezolva sarcini multiple concomitent/atentie distributiva; Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook); Atitudine pozitiva; Limba engleza, nivel mediu. RESPONSABILITATI: Administreaza si organizeaza corespondenta ( posta, curierat, email, telefon); Raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte, etc.). Preia si directioneaza apelurile telefonice, intr-o maniera politicoasa, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema. Rezolva in timp problemele administrative neprevazute; Intocmeste situatii sau documente la cererea directorilor. BENEFICII: Oportunitatea de a lucra intr-o Companie competitiva; Lucrul intr-un mediu cu ultimele tehnologii si echipamente; Pachet salarial competitiv;
Office Manager in Bucureşti Sectorul 1
Despre companie
Fondata in 1994, Universal Card Systems (UCS Group), este leader in: - implementarea retelelor de transmisiuni pe fibra optica (DWDM/SDH) pentru operatorii nationali de telecomunicatii; - solutii de retail banking (credit processing, scoring, mobile banking, etc) pentru principalele banci de retail (BCR, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank, Bancpost, etc); Avand aproximativ 150 de angajaţi, UCS implementeaza anual proiecte nationale (de peste 10 milioane de Euro) in domeniile de activitate prezentate mai sus. Va rugam vizitati site-ul www.ucs.ro, pentru mai multe detalii.
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat